@KokosDreams
Först och främst, ta till dig att det finns en chans med X% att bbgare verkligen är gjord för att samla in information om vissa spelare som inte skulle stoppa deras karriär ändå, den enda skillnaden är att de potentiella intressegrupperna kan ge problemet (hur man gör vissa droger) - (de skulle få alla dessa saker från e-böcker ändå, utan några problem dock ->) de kommer att ge dig möjlighet att köpa små mängder (eller kanske stora mängder, vilket skulle leda en viss person till en länk mellan personen och dessa poliser för att få ytterligare informationsläckage eftersom webbplatsen inte bara behöver javascript utan körs på clearnet utan problem. Det finns ett fåtal aktiva användare, som är kemiexperter (naturligtvis kan du rådfråga dem när som helst, men det är bättre att berätta allt du tänker på för dem, de finns här för dig) ... och vissa få aktiva människor som antingen är idioter eller snarare poliser. Jag skulle säkra min satsning från bettng vem som är vem, men ibland är det verkligen klart för mig.
Enligt min mening är den genomsnittliga livslängden för darknet-leverantörer mycket kortare än de flesta tror. Jag säger inte att vissa handlingar inte skulle kunna göras anonymt, men hur det fungerar i botten är att om någon av hela pyramiden vid någon magisk punkt kommer att misslyckas någonstans, då kan du också bli potentiellt länkad ... Och historien tar aldrig slut...
Gör vad du vill göra, vissa saker fungerar säkert, men gör inte antaganden om att någon given person och någon given databas med lagring i extern server är säker från att få dig att bli exponerad på någon punkt.
Btw, den teknik som används för att hitta vissa läckor i en kod för bokstavligen vad som helst (inklusive att köra VM med Android-system, allt det där "vissa" saker som finns på webben är oändligt. De som så småningom får tag på det vid någon tidpunkt kommer att vara som bäst av de bästa i hela IT-avdelningen för cybersec ...
Jag skulle bara vara mycket, mycket försiktig med antaganden som eftersom något ofta används av alla människor, som någon komunikator etc. så att de inte kunde vara dåliga fel om det och de väntar faktiskt på sin egen tragedi,