Hej
@sadow vad anser du vara en hög avgift?
Jag har i stort sett gett upp att sätta in och ta ut FIAT utan att skicka en bild på min mamma när hon föder mig, eller lämna över en enorm procentandel i avgifter ... det är så jävla löjligt. Men! Ni skumma, illojala och icke samarbetsvilliga medborgare borde vara tacksamma, för det är så att vi kan skydda er, inte spåra er
Jag vet inte vad ditt mål är, men i mitt fall vill jag bara dölja transaktioner, inte tvätta. För tvättning, kolla in
@KokosDreams /
@BevItUp-metoden som finns här
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...s/how-to-launder-your-money-in-2-clicks.7823/
Efter att ha tittat på flera metoder är det här jag har bosatt mig i:
Jag använder Cash App som min på- och avramp. Jag gjorde full KYC, men det är det enda stället jag har gjort det.
@Gordon Ramsay, eller någon annan, kanske till och med kan hjälpa dig runt detta.
- Använd ALLA kredit- eller betalkort för att sätta in pengar. De erbjuder också banktrådar och (riktigt coola) kontantinsättningar på handelsplatser
- Jag använder insättningen för att köpa Bitcoin på Lightning-nätverket (avgift ~ $ 1,50)
- Skicka till Guarda defi-plånboken (Avgiften är några cent på blixtnätverket)
- Växlar till Monero. (Avgiften varierar och jag förstår inte hur de beräknar den, men förra gången betalade jag 2,64 USD)
- Guarda hanterar automatiskt P2P-utbytet i bakgrunden, men det tar lång tid ibland
- Skicka till separat Monero plånbok (Avgiften är några cent, min senaste avgift var mindre än ett öre)
- Nu kan jag göra vad jag vill
I grund och botten för mindre än 5,00 dollar kan jag bekvämt köpa Monero med ett betalkort. Teoretiskt sett är den enda tillgängliga informationen att jag köpte BTC på Cash App, skickade den till en annan adress och sedan till en annan. Det är där spåret stannar.
Jag kunde också designa mitt eget onda jävla Cash App-betalkort av metall.
Istället för att bara lämna mina pengar i kontanter plockar jag också upp några dollar här och där och handlar BTC med mina Cash App-insättningar.
Om någon har ett bättre sätt låt mig veta.