Tack för din information! Ja, det kan vara så att jag inte minns exakt vilket nummer som stod på påsarna som innehöll sådana RC...
Bara ett litet, litet nummer kan göra definitivt en stor skillnad!
då hade jag förmodligen 2c-t-2. Jag tror att jag till och med tog en större dos eftersom jag inte kände någon effekt på över 1 timme så jag tog också en andra ... När vi är unga gör vi alla dumma saker
Jag gillar verkligen ditt Nickame hehe ... SANDOZ är det bästa varumärket som gör sådana fantastiska kommersiella annonser och alla deras läkemedelsprodukter som missbrukas (som Oxy, fentplåster) - "magiskt" är de de som är mest lämpade för sådana användningar.
Oxy sandoz: det skalar som en kondom, pälsen är inte limmad på pillerna
Sedan räcker det med en GENTLE press att pillerna blir fint pulver och tar bort all ER.
Hjälpämnen är mycket neutrala, vilket gör det till den mindre obehagliga oxy som ska snusas, och magiskt med en PH praktiskt taget redan bra för IV.
Plåstren var toppen: innan de tvingades av lagar att sätta "anti-missbruk" dermapatch istället för påsen med gel, lade Sandoz till en sådan gel, vanligtvis bara pressad ut och rökt ... ett sötningsmedel inuti!!! för den bästa smakrökupplevelsen
någon anledning till varför de skulle lägga ett sötningsmedel till en derma patch annars?
ta hand om dig