Syntese af 5-MeO-tryptamin fra melatonin

csigger

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 12, 2022
Messages
16
Reaction score
8
Points
3
Hvad kan erstatte n-butanol?
Tak for hjælpen
 

Plantguy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2023
Messages
14
Reaction score
0
Points
1
Kan andet end n-butanol virke
 

Raspberry2-3-4

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2024
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Er det muligt at bruge zirconium(II)-hydrid i stedet for NaBH4 til hydridreduktion?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
lyder eksotisk, derfor har jeg ingen anelse, men du bør tjekke en lignende procedure til en kendt Na-borhydridforberedelse og derefter sammenligne betingelserne for at få en idé om de nødvendige data for at nærme dig dette.
 

Raspberry2-3-4

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2024
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Jeg begik en stor fejl. Jeg troede, at jeg brugte butanol, men endte med at bruge methanol i stedet. Jeg indså min fejl efter at have opvarmet og omrørt i 2 timer, og da jeg lod det køle af, stivnede det til en geléagtig konsistens. Metanol blev tilsat, omrørt, koncentreret efter samme fremgangsmåde som ved brug af butanol og krystalliseret efter afkøling. Udbyttet er ringe.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Det er sådan, vi lærer og implementerer viden ... ting fungerer typisk ikke fra første forsøg, at få det til at fungere, men meget ineffektivt, er, hvad du normalt får, før du udforsker reaktionen. Jeg føler, at jeg er villig til at prøve med IPA i stedet for butanol (opmærksom på blandbarheden), jeg er noget forundret over brugen af dithionit (i den oprindelige rhodiumopskrift) og planlægger at tilføje lidt NaBH4 for at holde blandingen i et reducerende medium.
 

Raspberry2-3-4

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2024
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Er der noget galt med flowet fra det genererede 5meo-T i den følgende metode?
Her er trinene til ekstraktion.


1:
4,7 gram 5Mmeo-T blev opløst i 100 ml methanol,
som blev afkølet til 0° C. i et is-saltbad.

2:
Efter 15 minutter blev der langsomt tilsat 1,45 g NaBH4 for at holde opløsningen under 5 °C. Dette blev omrørt i et isbad i 60 minutter.

3:
Efter 60 minutter blev det omrørt i et 35 °C vandbad for at slukke NaBH4.

4:
Methanolen blev kølet ned til 0 °C, og der blev tilsat 0,75 g para-formaldehydopløsning. Efter 15 minutter tilsættes langsomt 0,65 g NaBH4. Efter 60 minutter blev det omrørt i et 35 °C vandbad for at slukke NaBH4.

5:
Efter tilsætning blev det omrørt ved stuetemperatur i 48 timer.
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
Så til at starte med, hvorfor acetone?
For det andet tror jeg ikke, at paraformaldehyd ville fungere.
også wtf hvorfor gør du det så kompliceret hvorfor trin 3??????????
klart, hvis du slukker det i sidste ende, hvorfor skulle du have brug for at slukke det, før du indser, at de kolde temperaturer delvis er der for at få det til at interagere mindre med formalinen, også for ikke at nævne siden hvornår slukker varme NaBH4, du tilføjede ikke nogen varter eller noget, som jeg ser, at det kunne reakt med.
oh også en anden ting, jeg tvivler på, at et issaltbad ville gøre jobbet, da du har brug for under -15
bare følg denne metode https://bbgate.com/threads/synthesis-5-meo-dmt-from-5-meo-tryptamine.294/
du spilder bare kemikalier med det.
Åh, også en anden ting, jeg tvivler på, at et issaltbad ville gøre jobbet, da du har brug for under -15.
 

Raspberry2-3-4

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2024
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Jeg har ikke udarbejdet detaljerne i processen, efter at reaktionen er afsluttet, men jeg tænker på det som følger.

1:
Tilsæt HCl, indtil blandingens pH-værdi er ca. 3, og inddamp methanolen (helst under vakuum).

2:
Den resterende blanding vaskes derefter 3 gange med 50 mL DCM, og DCM kasseres/genbruges.

3:
NaOH tilsættes derefter til den vandige opløsning, indtil pH er ca. 10, og opløsningen vaskes igen 3 gange med 50 mL DCM, opsamles og opbevares. Tør DCM med MgSO 4, og inddamp DCM.
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
bare følg en færdiglavet metode, hvis du vil have noget udbytte, jeg kan fortælle, at du mangler erfaring med at "designe" en syntese, så bare følg procedurerne.
 
Top