Mens aaron gjorde gode forretninger med mange og generelt havde et godt tempo med sine ordrer, var alt omkring ham mistænkeligt for mig fra starten, fordi jeg kunne se, at han ikke virkelig var engageret i fællesskabet til personlige formål, og også hans brede lager, der aldrig så ud til at være samlet på samme sted, lignede bare 'Darknet Vendor 101' for mig, Under alle omstændigheder er dropshipping en moderne forretningsmodel, men jeg synes, det er kikset at have denne form for reklame, når du tydeligvis ikke er fyren
På grund af hans mistænkelige opførsel voksede jeg virkelig en masse had mod ham, for det faktum, at han ville udnytte dette store samfund til sin personlige gevinst.
Løgne rækker normalt ikke langt, men i dette tilfælde blev det spændende plot, som aaron har skabt omkring sig selv og de mange andre personer (købere og sælgere), som han har på denne markedsplads, afsløret for mig den 29. august i år. Alligevel havde jeg ikke lyst til at gøre noget ved det, fordi det at have forskellige identiteter på darkweb er noget, der er meget almindeligt, og noget jeg også gør.
Ikke desto mindre var det den 22. august, da en bruger kontaktede mig på Breaking Bad og spurgte efter en lang række stoffer, men hovedsageligt oxycodon til privat brug. Vi faldt i snak, og cirka en uge senere var pakken på vej. Det var i det øjeblik, at køberen kontaktede mig igen med følgende besked:
Så på dette tidspunkt vil jeg gerne have, at I tager en pause, åbner sessionen og ser, om det ID måske er bekendt for jer
Historien fortsætter...
Da jeg aldrig havde haft kontakt med aaron før, kunne jeg ikke se, hvad der var ved at ske, og jeg fortsatte med at kontakte brugeren med en doven besked "Yo Gordon" for at fortælle ham, hvem jeg er.
2 timer og 2 minutter senere er min beskedanmodning blevet accepteret. Brugeren svarede:
Da jeg fortsatte med at konfrontere ham ved at sige:
Han sagde intet hele dagen, selvom han var MEGET lydhør før, og i USA var det stadig middagstid.
Jeg blev ved med at grave:
Han kom ud og sagde:
Jeg fik nogle fugazi forklaringer på, hvorfor min kunde henviste ham til mig, fordi aaron formodes at være en stor Oxycodone-leverandør i USA
For mig er det ret klart
BB-brugeren, der har sendt mig profilen, svarede heller ikke i en dag og sagde derefter:
Da jeg svarede:
Jeg fik ikke noget svar, da pakken blev leveret, blev jeg aldrig kontaktet igen, men kontoen er stadig aktiv i dag (sidste gang den var aktiv: 9. oktober 2023).
Det giver måske lidt plads til fortolkning, men for mig er tingene ret klare.
Ud fra de data, jeg kan se i adressen, er personen bag kontoen fra USA! (Spørg mig ikke om hans adresse
)
Jeg kunne fortsætte med at tilføje bevis for ovenstående udsagn (skærmbilleder + videoer), som jeg har, men det er spild af tid og energi!
Andre situationer, der har ført til min mening om aaron, er:
1. Da jeg lige startede som sælger, havde jeg brugere som Chobeskunk og 2 andre mennesker fra Frankrig, der ventede på et svar fra aaron i over 3 uger allerede efter at have afgivet en ordre og sendt mønter, det stoppede bogstaveligt talt aldrig siden, at folk kom her nu og da med det samme problem med at blive ghostet i uger, og det er 4 måneder siden.
Ghosting efter at have taget en ordre = svindel
2. Hans kokain blev testet på 70%, annonceret på 90%+
3. Folk bestilte meth og fik 4MMC
4. Han indrømmer, at han solgte oxycodon tilsat fentanyl til mig på Session
5. Han skriver om 95 % 4MMC, men sender beskidt lort til kunderne. Når dette kommer frem, siger han, at han håndterede det ved at flyve til laboratoriet med flyet for at forbedre sine kemikeres arbejde.
Alt dette er så slemt, jeg kan ikke tro, at det kunne fortsætte så længe og så langt, og hvorfor er denne fyr ikke blevet udelukket endnu? Det var latterligt at se på, men helt ærligt, vil vi have den type opmærksomhed, som en bruger, der købte stoffer på Breaking Bad, fik på hospitalet af det? aaronstevens skal væk og hver af hans sidekonti!
Jeg spekulerer virkelig på, hvor mange penge han har snydt folk for.
Jeg opfordrer virkelig til, at der indføres tvungne escrow-transaktioner på Breaking Bad, og alle, der trækker folk uden for forummet, bør straks udelukkes, hvis de ikke har fået lov af administratorerne.