- Solutions
- 2
- Reaction score
- 599
Jeg er også interesseret i at høre om en rapport
- Reaction score
- 75
Jeg venter bare på, at kloracetylkloriden kommer, så har jeg alt, hvad jeg skal bruge. Jeg vil skrive en lille rapport om det, jeg ønsker at skalere dette op med x100, så jeg vil også lege med det efter den lille skala synth. Jeg har adgang til en stor mængde 2-Amino-5-chlorbenzophenon og er villig til at dele, samt måske lave en video om denne syntese.
Jeg mener, at dette er meget vigtigt for folk at lære, måske da alprozolam er så billigt at fremstille, ville dette føre til mindre fentanyl-snørede Xanax-barer. Det kan man kun håbe på. Det er vigtigt at bemærke, at den vigtigste forløber, 2-Amino-5-chlorbenzophenon, IKKE er en planlagt forløber !!!
@madmoney69
@Hedgie
Jeg mener, at dette er meget vigtigt for folk at lære, måske da alprozolam er så billigt at fremstille, ville dette føre til mindre fentanyl-snørede Xanax-barer. Det kan man kun håbe på. Det er vigtigt at bemærke, at den vigtigste forløber, 2-Amino-5-chlorbenzophenon, IKKE er en planlagt forløber !!!
@madmoney69
@Hedgie
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 20
Der er "planlagt", og så er der "overvåget". Lang, lang liste af overvågede kemikalier. Selv acetone og 40 % brintoverilte er overvåget (afhængigt af en del af købets volumen). Næsten alt vandfrit bliver overvåget. "Hvorfor skal den og den have 4 liter vandfrit hydrazin sendt til deres *lejlighed?" De bager ikke småkager, det er helt sikkert...