Syntese af alprazolam (Xanax). I lille skala.

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Vi har forbedret teknologien og opnår med sikkerhed meget høje udbytter.
Jeg får nemt 2-amino-5-chlorbenzophenon fra 4-chloranilin og benzoylchlorid, som er meget nemme at syntetisere selv. Udbyttet baseret på 4-chloranilin er 68% af 2-amino-5-chlorbenzophenon (smeltepunkt ved ~ 96-101 ° C)

Efter at have opnået 2-amino-5-chlorbenzophenon placerer jeg det i en reaktor med en inert atmosfære med et tørt opløsningsmiddel og tilsætter dråbevis chloracetylchlorid under tilbagesvaling og omrøring og afkøling. Efter afkøling vasker jeg de adskilte krystaller med et opløsningsmiddel og omkrystalliserer i ethanol + vand. Efter at have opnået smukke nåle af 2-(2-chloracetamido)-5-chlorbenzophenon med et smeltepunkt på 123-126 ° C ...
Udbyttet er 82%.

2-(2-chloracetamido)-5-chlorbenzophenon skal omdannes til normethyldiazepam.
Dette gøres meget enkelt... 2-(2-chloracetamido)-5-chlorbenzophenon placeres i opløsningsmidlet, og ammoniumchlorid tilsættes til det, derefter Urotropin. Alt dette sættes på tilbagesvaling under omrøring, hvorefter normethyldiazepam isoleres og krystalliseres. Udbyttet af normethyldiazepam var 76% med et smeltepunkt på 217-219 ° C.

Det næste trin er at opnå Thionordiazepam.
For at gøre dette hældes pyridin i en reaktor udstyret med et calciumchloridrør. Under omrøring tænder jeg for opvarmningen, og når den ønskede temperatur er nået, tilsætter jeg Tetraphosphor Decasulfide ... omrør i 10 minutter og tilsæt Normethyldiazepam i dele. Efter tilbagesvaling ... afkøles og neutraliseres.
Filtrer og omkrystalliser Thionordiazepam med et udbytte på 68% med et smeltepunkt på 240-250 ° C

Den sidste fase er den enkleste.
Thionordiazepam > Alprazolam

Jeg placerer Thionordiazepam i en reaktor udstyret med et calciumchloridrør og hælder tør n-butanol i reaktoren og tilsætter acetylhydrazid. Reflux, destillation af opløsningsmidlet og isolering af Alprazolam. Jeg modtog et hvidt gennemskinneligt hydrat af Alprazolam med et smeltepunkt på ~ 120 ° C efter omkrystallisering i vand.
Men min opgave var at få vandfri Alprazolam. Jeg tørrer hydratet ved 65° i 24 timer og får vandfri alprazolam (krystallerne har mistet deres glans) med et smeltepunkt på termometeret på 229-232°C.
Hvis det omkrystalliseres fra vandfrit opløsningsmiddel, får vi krystaller i form af løse lange nåle.
Udbyttet af tørt alprazolam var ~75 %.

Dannelsen af alprazolamhydrat er bevist i IR-spektret ved tilstedeværelsen af et bredt OH-bånd ved 3420 cm - 1.
C17H13ClN4 - 2H2O (MW = 344,80).
En anden form (muligvis et solvat) krystalliserer fra dioxan med et smeltepunkt på 236-239°C,
og fra chloroform-methanol med et smeltepunkt på 240-243 °C, små nåle...

Jeg har en komplet teknologi til at få alprazolam med højt udbytte og lave omkostninger og tilgængelige reagenser, der er let tilgængelige i det offentlige domæne.
Jeg sælger gerne denne teknologi for 25.000 dollars.

Husk, at 1 kg alprazolam giver dig 500k tabletter med en dosis på 2 mg, som koster mindst 3 til 5 dollars på det sorte marked. 1,5-2,5m $
Omkostningerne ved et sådant kilo i produktionen er ikke mere end 300-400 $. En stor mængde opløsningsmidler regenereres og genbruges.
 

bigrob

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 30, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hurtigt spørgsmål om denne syntese
  • Hydrazinhydrat (N2H5OH) 4 mmol, 0,2 mL
Jeg kan få min hydrazinmonohyrdat 40 procent på grund af min placering, kan dette bruges
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hej med dig.
I hvilket opløsningsmiddel?
 

bigrob

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 30, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Ja, det tror jeg, jeg prøver at finde et link.
 
Top