Amfetaminsyntese fra P2NP via Al/Hg (video)

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Nej, koncentreret betyder koncentreret. Det er >60%. Men jeg er ikke helt sikker på, ved hvilken fortynding omdannelsen til kviksølv(I)nitrat kan finde sted. Måske er 50 % ok.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Kan du forklare hcl- og nitratmetoden til opløsning af kviksølv nærmere?
hvilken vægt af kviksølvmetal til denne størrelse? jeg har små termometre
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Du vil vide, om du har produceret kviksølv(I)nitrat: Det vil være et gult salt i stedet for et hvidt salt.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Temperaturen spiller også en vigtig rolle her, det skal være varm koncentreret syre >60°C

Jeg tror, han mente, at han ødelægger oxidlaget på aluminiumsfolien med syre, så kviksølvet reagerer med aluminiummet og danner amalgam.
 
Last edited:

danil1398

Don't buy from me
Member
Joined
May 2, 2022
Messages
11
Reaction score
0
Points
1
Tak for svarene indtil videre, de har hjulpet os meget, selv om vi har haft mange fejl. Lad os sige, at fire runder i træk mislykkedes, den del, hvor P2NP og aluminiumamalgam smelter sammen, reagerede ikke, hverken temperaturen steg eller noget, vi forsøgte at varme op, men mislykkedes. Anden gang var der en voldsom reaktion, og alt fordampede i løbet af få sekunder. Hvad kunne være problemet? Aluminium? Vi skar 1x1 cm firkanter af køkkenfolie, vi prøvede flere typer folie, tykkere og normal. Lykkedes reaktionen efter den fjerde putanam? Hvad kunne være problemet? I form af aluminiumsfolie eller noget andet? Vi arbejdede nitratet i henhold til instruktionerne fra termometeret med salpetersyre på 60%, og vi blandede det en gang med kviksølv, og en gang opvarmede vi det til 60C, fordi nogen her på forummet skrev, at nitrat først frigives efter 60C, mørkegul og brun dampene, vi blæste væk, og en klar gul væske forblev, og vi troede, at det var kviksølvnitratet, vi havde brug for. Tak skal du have
 

danil1398

Don't buy from me
Member
Joined
May 2, 2022
Messages
11
Reaction score
0
Points
1
Er der nogen, der sælger kviksølvnitrat her på forummet?

Det er udmattende helt at lede efter termometre og lave det selv. Og vi synes, at vi skaber et problem her, så vi altid mister den samme styrke, og når vi opbevarer det tilberedte kviksølvnitrat i køleskabet, tror vi, at det mister sine egenskaber efter et par dage. Vi leder efter Europa, og det er ikke til at finde nogen steder, heller ikke på Amazon.

Så hvis nogen skal sælge kviksølvnitrat, skal de virkelig købe det, i hvert fald en lille smule, indtil der kommer noget konkret i Europa, som vi selv kan købe.

Eller har kviksølv nogen at sælge?
 

danil1398

Don't buy from me
Member
Joined
May 2, 2022
Messages
11
Reaction score
0
Points
1
Og ja, endnu et spørgsmål om syntese. Jeg vil helt sikkert have flere, men jeg synes, det er godt, fordi andre lærer noget af mine spørgsmål, hehe

Kan mængderne øges? Jeg tænker, at da nogle synteser mislykkes, i stedet for de anbefalede mængder fra denne syntese (10 g P2NP, 100 ml IPA, 50 g natriumhydroxid, 150 ml vand ... og resten), bør jeg øge de nævnte mængder med 5 gange (50 g P2NP, 500 ml IPA, 250 g natriumhydroxid, 750 ml vand ... og andre).

Eller øge dem med 2, 3 eller 10 gange?

Ville det virke?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Det er nok mere produktionen af amalgam end selve nitraten. Det har mindre at gøre med selve aluminiumsfolien, så længe den rette mængde er til stede. Du kan se, om din nitrat er effektiv, hvis aluminiummet langsomt opløses, og vandet bliver mørkegråt, og der stiger bobler op.
Du skal vente på det rigtige øjeblik, når du tilsætter P2NP, når der er dannet nok amalgam, men før denne reaktion når sit højdepunkt, jeg vil sige 10-15 minutter efter tilsætningen, men det afhænger altid af, hvor meget nitrat du har tilsat, hvor meget du rører eller ryster, og hvordan dit aluminium ser ud.
Du sagde, at alt ville være fordampet, reaktionen er stærkt eksoterm, og du er nødt til at afkøle kolben for at få det under kontrol, så der var du på rette vej.
Nitratvæsken er en sur opløsning, og hvis du har tilberedt den efter anvisningerne, kan den opbevares i køleskabet i flere uger/måneder. Og ja, salpetersyren skal være varm, mindst 60°C, så der dannes den rigtige nitrat med dannelse af brun giftig nitrogendioxid.
Hvis du er fra Europa, skal du kigge nærmere på den østlige del, der kan du få kviksølv og nogle gange de rigtige nitrater.
Du kan skalere mængderne, som du vil, men husk, at hvis syntesen ikke lykkes med de små mængder, vil den heller ikke lykkes med de større mængder, og så er der fare for, at reaktionen, som stiger ekspotentielt med mængden, eksploderer i ansigtet på dig, og det ønsker vi jo ikke, vel?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Spørgsmål om kviksølv(II)nitrat - Hg(NO3)2 - 324,7 g/mol

Kan kviksølv(II)nitrat erstattes af en anden kviksølvforbindelse?

For eksempel:

Kviksølv(I)-nitrat - Hg2(NO3)2 - 525,19 g/mol
Kviksølv(I)klorid - Hg₂Cl₂ - 472,09 g/mol
Kviksølv(II)klorid - HgCl2 - 271,52 g/mol

Hvis ja, kan det erstattes af et hvilket som helst af ovenstående.

Opfølgende spørgsmål.

Molarmassen er højere for to forbindelser og lavere for en forbindelse. Skal doseringen ændres i "opskriften", eller er det stadig 0,1 g?

Med venlig hilsen
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Denne fungerer også meget godt. De to andre fungerer ikke.

Mængden af kviksølvsalt har et meget bredt forhold til aluminium, der spænder fra 1:1300 til 1:650 (kviksølv(II)nitrat til Al i mol), så mængden kan ikke rigtig angives i en bestemt størrelse. Du er dog velkommen til at justere forholdet til klorid for at få en idé om rækkevidden.
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18


Det eneste chlorid, der fungerer for dig, er det tredje:

"Kviksølv(II)klorid - HgCl2 - 271,52 g/mol"

Jeg led meget under at lede efter kviksølvnitrat, men nogen i dette forum fortalte mig, at kviksølvklorid ville fungere for mig. Det lykkedes mig at skaffe det i mit land for ca. 120 € pr. 100 g. Og da de mængder, der skal bruges, er små ... er det evigt.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3

Hej med dig,

Vil du venligst dele din kontakt til Mercury(II)Chloride, da dette er den eneste forbindelse, der mangler til min syntese, alt andet har jeg formået at få.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Spørgsmål om syntese.

Lad os sige, at jeg vil lave en P2nP 500g-syntese i en åben rustfri ståltønde.

Den eksoterme proces kan håndteres med en kølespiral i rustfrit stål, der er forbundet med koldt vand i dit hjem, og den kan nemt sænkes og fjernes med hånden for at nå den korrekte temperatur. Blandingen kan nemt blandes i hånden med en "ske" af rustfrit stål. Problemet med denne proces, som jeg forstod det, ville være fordampningen af isopropylalkohol og eddikesyre under denne proces på grund af reaktionsbehovet for at opretholde 55-60Celcius.

Til spørgsmålet: Er det ikke muligt at have en forvarmet blanding af isopropylalkohol og eddikesyre allerede ved 60Celcius ved siden af hovedbatchen og bare tilføje den til blandingen, når reaktionen går, når den bliver lav, eller forstyrrer dette reaktionen?

Med venlig hilsen
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
fyre kan jeg bruge myresyre 85% i stedet for Gaa er ikke i humør til at prøve så skal jeg lave en reduktion i myresyre i aften eller vente på Gaa
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
i øvrigt fandt jeg en måde med kviksølvmetal i gaa og 50% h202, kog det forsigtigt: du får masser af skum, jeg gætter på kviksølvacetat... filtrer skummet og gem det. amalgamer fungerer godt reaktion sparker i koldt.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Brug en plasttønde
Brug polypropylenrør til gulvvarme
Ja.
Så stiger temperaturen hurtigt, og reaktionen bliver ukontrollerbar.
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
ja jeg kan 15gr p2np 1Liter kolbe var lidt skræmmende @ nogle øjeblikke jeg havde brug for 1 time til amalgam skyllede det ikke med aced eller bace før bare (jeg gætter Hg acetat) 15 gr p2np 16 gr al og omkring 100ml myresyre og opløst p2n2 i Meoh lige nok til at løse og det blev opvarmet, men afkølet efter derefter tilsættes myresyre 85 % til meoh p2np-opløsningen.. endelig da amalgamet var klar (også i meoh) blev det dybt orange ... jeg tilføjede det i jeg gætter på 8 gange.den anden gang dråbe via køler kom det næsten ved den sidste kugle fra køleren ... så ja det fungerer godt thnx william for rådet
 

Attachments

  • 3We4Rh7ukc.jpg
    3We4Rh7ukc.jpg
    2.4 MB · Views: 155
Top