Jeg er administrator, og jeg håber at kunne rekruttere hjælp. Jeg kan se nytten af og behovet for en sådan gruppe, selv om jeg er håbløst underkvalificeret til jobbet. Lige nu er folk ved at blande et stærkt kemikalie med et andet stærkt kemikalie i en murerbalje på deres bord. De har ikke engang overvejet, hvad der vil ske bagefter. Det kan koge over og lemlæste familiens hund eller starte en brand eller gøre dem blinde. Der er mennesker og indlæg på denne side, som i deres søgen efter (hvad end de søger) har glemt logikken og er ved at tage en "fuck around and find out"-tilgang til noget, der kan ende deres frihed eller deres liv. Hvis de er heldige, sker der slet ikke noget. De fulgte ikke opskriften nøje nok. De tilføjede reaktanter i den forkerte rækkefølge. Måske valgte de en opskrift, der ikke virkede, fordi den var meget lettere end en, der ville virke, eller fordi nogen havde en ufuldstændig hukommelse om noget, de havde fået at vide eller set. En person, der er fast besluttet på at fremstille stoffer uden først at forstå mekanikken i grundlæggende kemi, er en alvorlig fare, der kan undgås.