- Reaction score
- 8
Det ville være rart, hvis du kunne oprette et spil som dette i USA.
- Reaction score
- 7
Intet nyt i USA, børn bruger IG og TG, Venmo og et par andre apps gjorde det nemt at handle med krypto, og alle under 25 år føler sig stadig urørlige, hvis de ikke er blevet fanget endnu, så det dræber faktisk darknet-markeder med traditionel escrow, der hostes som en skjult service, hurtigt, hvis nogen ikke har bemærket det. f.eks. gik jeg fra at tjene 10.000 dollars om ugen for fire år siden til 2.000 dollars om ugen. Det er stadig værd at have en darknet market shop-tilstedeværelse, men det er meget fordelagtigt også at have IG/TG-tilstedeværelse, specielt med dead drop-funktioner. Jeg husker at have brugt et par apps; Radiate, Wisper til at købe kokain i Las Vegas som dead drop. Begge gange var det en succes. Det var selvfølgelig kun kontanthandel, og det er mere end 4 år siden i Las Vegas. Vi mødtes på Freemont til den ene handel og i en park nær Vegas Strip til den anden. Begge var kokain af høj kvalitet til rimelige priser. Jeg har ikke engang tjekket, om de apps stadig findes, haha.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 21
Jeg blev snydt så mange gange på IG, at jeg begyndte at forsøge at lave mine egne stoffer. Jeg har været stoffri i 11 måneder ; )