- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76
@Acidosis Mange tak for at bidrage med din syntese til forummet. Jeg vil helt sikkert give det et forsøg. Du skriver, at "forstadiet er meget, meget billigt". Må jeg spørge, hvad du betaler for 1 kg, og i tilfælde af at der ikke er nogen privatlivskonflikt, kan du fortælle os, hvem din leverandør er? Thx
- Reaction score
- 35
Der er flere leverandører på alibaba, der tilbyder forstadiet, men det er ikke billigt, medmindre jeg ikke ved, hvad "billig" betyder for dig, har de tilbudt mig stoffet til mere end 150 EURO pr. kg.
Det er kun udgangsstoffet, så de kemiske reagenser, der bruges i syntesen, koster også penge.
Det er kun udgangsstoffet, så de kemiske reagenser, der bruges i syntesen, koster også penge.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 27
380USD with shipping. No tax, or additional fees.
No, I'm not sharing. Not to be a dick. It's because I know how red flags, logarithms and algorithms work. CYA. Cover Your Ass.
It's always "buyer beware", and for a few different reasons.
Scammers, police, customs, loss/breakage, customs/police, loss, delivery "issues", junkies stealing deliveries off the front porch (which is how they can afford your product), using the wrong carrier resulting in 1) loss 2) your package being opened 3) a search warrent resulting in an especially well groomed "delivery person" performing a controlled delivery that results in you eating shitty food in a small concrete room for the next 3-5 yrs or more. Dickheads. "Sneaking and peaking". Peace officer? No one sneaking around spying on others personal business is trying to keep the peace. Now I'm in a pissy mood.
It's pronounced "es-press-o".
No, I'm not sharing. Not to be a dick. It's because I know how red flags, logarithms and algorithms work. CYA. Cover Your Ass.
It's always "buyer beware", and for a few different reasons.
Scammers, police, customs, loss/breakage, customs/police, loss, delivery "issues", junkies stealing deliveries off the front porch (which is how they can afford your product), using the wrong carrier resulting in 1) loss 2) your package being opened 3) a search warrent resulting in an especially well groomed "delivery person" performing a controlled delivery that results in you eating shitty food in a small concrete room for the next 3-5 yrs or more. Dickheads. "Sneaking and peaking". Peace officer? No one sneaking around spying on others personal business is trying to keep the peace. Now I'm in a pissy mood.
It's pronounced "es-press-o".