- Reaction score
- 45
2. batch lavet, kvaliteten er i top, testerne foretrak den frem for de cirkulerende mdma-piller.
Et problem er dog, at der blev brugt 50 g 52190 og kun 7 g slutprodukt. Det kan være, at vi har brugt methylamin hcl blandet med natriumhydroxid i dcm-opløsningen, og at der sandsynligvis slipper for meget methylamingas ud. 40 % methylaminopløsning er stadig på vej, så måske bliver udbyttet bedre til den tid. Jeg har heller ikke lavet ekstraktion fra det vandige lag, så det forklarer det også. Ville brug af en magnetisk omrører også føre til ringere output?
Edit: Jeg ender også med at tilsætte HCl direkte i DCM med freebase-opløsning efter tørring med natriumsulfat. Skal DCM inddampes med vakuum og derefter tilsættes HCl med acetone, hvordan vil dette føre til et andet resultat end den metode, jeg har brugt indtil nu?
En anden ting, jeg er nysgerrig efter, er, hvordan man laver lagseparation med spande? Jeg kan forstå, at det med mindre mængder kan gøres med en skilletragt, men med spande ser det ud til at være sværere at gøre det korrekt.