Jeg startede med 10 gram precursor (CAS 52190-28-0), som jeg opløste med 50 ml DCM, derefter blandede jeg godt i hånden med en ske, indtil precursoren var korrekt opløst, derefter tilsatte jeg 20 ml methylamin 40 % vandig opløsning til den opløste precursor, og i løbet af meget kort tid efter at have blandet med skeen i hånden blev der dannet 2 lag, Jeg adskilte det vandige lag fra basen ved hjælp af en pipette og tilsatte 6 ml ethylacetat til det vandige lag efter blanding i en kort periode tilsatte jeg igen det vandige lag, som jeg blandede med ethylacetat til basen, derefter tilsatte jeg 10 ml vand til basen for at vaske den, og jeg omrørte den, indtil der blev dannet 2 lag, men før jeg tilsatte vandet, blev de 2 lag også dannet, efter at jeg havde fjernet det vandige lag af basen, tilsatte jeg 2 gram magnesiumsulfat og lod det tørre i et stykke tid, derefter kontrollerede jeg pH, og det var 7, derefter lavede jeg en 9 ml opløsning af 35-38% saltsyre af laboratoriekvalitet med 1 ml acetone og blandede det godt, derefter tilsatte jeg opløsningen dråbe for dråbe til basen og kontrollerede pH hver gang, og den var stadig på 7, og derefter tilsatte jeg lidt mere opløsning, og pH var mindre end 1, i stedet skulle den være 5,5. I alt tilføjede jeg ca. 5 ml af opløsningen, og jeg overskred mængden, så tog jeg filterpapir, filtrerede det og efterlod angiveligt methylonhydrochloridet tørt, så tog jeg en methylon-antidrogentest, og jeg tror, det ikke var positivt, ingen idé.