- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 5
Kære hr.
Brug L-vinsyre til at adskille den frie base i henhold til din metode.
Jeg fik en tyggegummilignende substans under omrøring, og da jeg holdt op med at røre, blev alt til et meget hårdt hvidt fast stof. Et helt stykke.
Er dette korrekt?
Brug L-vinsyre til at adskille den frie base i henhold til din metode.
Jeg fik en tyggegummilignende substans under omrøring, og da jeg holdt op med at røre, blev alt til et meget hårdt hvidt fast stof. Et helt stykke.
Er dette korrekt?
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 662
- Deals
- 8
Ja, det kan jeg.
↑View previous replies…
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 662
- Deals
- 8
- By btcboss2022
Det bliver ikke flydende, væsken blandes med det hårde faste stof, du skal knuse det for at vakuumfiltrere og få væsken.
Udbyttet af freebase fra p2p er ok, hvis der ikke anvendes dampdestilleret p2p.
Udbyttet af freebase fra p2p er ok, hvis der ikke anvendes dampdestilleret p2p.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 5
Kære hr.
Jeg brugte L-vinsyre til at adskille den frie base. Vakuum giver væske. Alkalisk PH-13. Fri base opnås.
Omrør den frie base. Tilsæt HCI. PH-værdi -2. Jeg ville justere pH-værdien til -3. Men pH-værdien faldt pludselig. Jeg er omhyggelig med at tilsætte meget lidt HCI. pH-værdien har altid ligget omkring 7 i begyndelsen. Så falder den pludselig til -2.
Opvarm til 130°. Hæld i en beholder med 10 volumener afkølet isopropylalkohol. Der dukkede straks en masse pulver op i beholderen. Burde vi ikke få krystaller?
Hvad har jeg gjort forkert?
Sir, vær sød at hjælpe mig.
Jeg brugte L-vinsyre til at adskille den frie base. Vakuum giver væske. Alkalisk PH-13. Fri base opnås.
Omrør den frie base. Tilsæt HCI. PH-værdi -2. Jeg ville justere pH-værdien til -3. Men pH-værdien faldt pludselig. Jeg er omhyggelig med at tilsætte meget lidt HCI. pH-værdien har altid ligget omkring 7 i begyndelsen. Så falder den pludselig til -2.
Opvarm til 130°. Hæld i en beholder med 10 volumener afkølet isopropylalkohol. Der dukkede straks en masse pulver op i beholderen. Burde vi ikke få krystaller?
Hvad har jeg gjort forkert?
Sir, vær sød at hjælpe mig.