Alle her skider på folk, der syntetiserer dette. Der er ondskab i den verden, vi lever i, og vi bør ikke dømme folk, der bruger det, og heller ikke dem, der fremstiller det. Glem ikke, at den eneste grund til, at store forbrydersyndikater nogensinde kan sælge denne forbindelse, er, at de dumme regler, vi følger, gjorde det muligt i første omgang. Fentanyl har medicinske anvendelser, og hvis det ordineres og bruges korrekt, kan det hjælpe folk. Vi hader ikke medicinalvirksomheder for at fremstille det, så hvorfor hade hemmelige kemikere for at gøre det samme.
Jeg bruger ikke fentanyl, men jeg dømmer ikke folk, der gør det eller fremstiller det. Det er ikke anderledes end andre stoffer, som de fleste bruger. Det dræber dig hurtigere, men det er ikke en undskyldning for at bruge de andre stoffer. Folk siger altid: "Ja, jeg bruger meth, men jeg ville aldrig bruge noget som LSD eller FENTANYL. Det er den sande ondskab." Vær ikke dum, hold op med at finde på undskyldninger for din vane. Hold op med at gøre det, du gør, acceptabelt på grund af noget andet. Accepter, at det, du gør, er dit valg, ligesom det er for folk, der bruger eller fremstiller fentanyl.