Hvis du har evnerne eller har nogen, der har, hvorfor så lave fentanyl, som er et virkelig dårligt stof i forhold til varighed, eufori og sikkerhed. Hvorfor ikke lave et derivat, så man ikke behøver at få propionsyreanhydrid eller chlorid OG man har et bedre stof.
Carfentanyl er et opioid med en af de største sikkerhedsmarginer af alle, langt bedre end heroin, fentanyl osv. Problemet er, at det ikke skæres ordentligt, eller at det ikke sælges som Car-F, og folk ved ikke, at de ikke behøver at øge doserne for at få de samme virkninger, men at de skal reducere dem, da noget Car-F vil blive i systemet. Det er også kun et problem for dem, der virkelig er nødt til at jage dragen hver gang, enhver dosis, der ikke er en næsten OD, betragtes som for lav ...
Undskyld, jeg har ikke ondt af dem, de har bedt om det og hver gang.
Med Car-f behøver man ingen paraphelia, nåle eller andet lort, bare en lille flaske med næsespray, og man er klar til at gå i meget lang tid med de samme gode effekter som ved at skyde op, og man behøver ikke at vise verden, at man er junkie.
Virker kun for dem, der ikke vil ligne junkier, mange vil have det, de kan få det, men ingen klager - du lever livet, du dør døden, f.eks. på et toilet med en nål i armen.
Ærligt talt: Jeg er ked af at sige det, men ikke alle skal reddes, hvis nogen virkelig vil gå til grænsen - så gør det, men forvent ikke medlidenhed eller hjælp, hvis du fejler. Det samme gælder for ekstremsport og meget andet.
Men Car-F er et fantastisk stof, der bare har fået et dårligt ry, fordi det i sidste ende vil ødelægge CIA's finansiering af hemmelige operationer med heroinpenge. Jeg elsker de Chises-svin, der har organiseret dette, det er genialt.