Efter at have talt med soldadoDeDrogas er det ikke en ny bi. Men sandsynligvis en lærende larve. Ingen fornærmelse, vi startede alle i det store og hele fra strejker TS2 bøger. (Dette er for alle andre), da han allerede fik den dybtgående snak.
Under alle omstændigheder, når det kommer til denne reaktion, kan den bedømmes som halvnem og forståelig fra NEM til en som mig, hvilket er mellemnemt til svært for en nykommer.
Alt dette stammer fra et indlæg for 2 uger siden.
Ikke stoffer
For et stykke tid siden hørte jeg, at nogle laboratorier brugte Naproxen (som NSAID) som enantiopursyre. Men jeg har ikke været i stand til at finde nogen information overhovedet om denne metode, så jeg kan virkelig ikke sige med certianty
Jeg graver...
u/Notdrugs
Sandsynligvis baseret på dette svar? Som jeg sagde tidligere ... Tricket er at finde den billigste optisk aktive syre, der vil binde sig til den ene isomer, men ikke den anden, og som vil ændre opløseligheden tilstrækkeligt, så et af produkterne (det være sig den ureagerede freebase eller det reagerede amid, sulfonat eller hvad som helst) kan vaskes ind i et andet opløsningsmiddel (et, der ikke er blandbart med det første opløsningsmiddel), så du ender med en isomer opløst i det første opløsningsmiddel, den anden isomer opløst i det andet opløsningsmiddel. Hvad tror du ud fra det, der står her?
h
ttp://www1.udel.edu/chem/sametz/Sa..._Diastereomeric_Salt_Formation__Naproxen.html
Så svarer ikke stoffer...
Ikke stoffer
- 13 dage siden - Redigeret 13 dage siden
Det er virkelig interessant! Jeg kan se, hvordan disse advarsler gør kommerciel produktion meget lettere. Det er ikke så ofte, at vi får "bulkproduktionsdetaljer" beskrevet i en grundlæggende instruktion, så tak for det.
Senere i denne uge
selv om mononatrium-d-tartrat i opløsning fortrinsvis danner et vandopløseligt salt med d-metamfetamin, mens l-metamfetamin (som stadig er i sin frie form) kan ekstraheres med et upolært opløsningsmiddel ...
Jeg tror, du har svært ved at forstå ... det er faktisk muligt.
h
ttps://www.reddit.com/r/TheeHive/s/J1b0573Y7V
https://www.reddit.com/r/TheeHive/comments/18ycbjh
1Azole
- 6 dage siden
Naproxen ville være et interessant reagens til chiral aminopløsning
PsychedStrawberry
- 6 dage siden
Hvordan kan det være?
SunderedValley
- 6 dage siden
Det er blevet gjort før IIRC.
Jeg læste det ret hårdt, men konsensus syntes at være "fungerer meget godt, kan undertiden gøres endnu billigere ved hjælp af andre metoder". Bør være på enten her, drugnerds sub eller Vespiary.
1Azole
- 6 dage siden
Tilgængelig, enantiomerisk ren, nyttig carboxylsyrefunktionalitet, stort pi-system, arylmethoxy, alle disse får det til at virke som en nyttig kandidat med de sidste to deskriptorer som grunde til, at det kunne være særligt interessant
Så hvorfor er mit indlæg bedre
Nej, jeg vil ikke give detaljer som temp og tid, det er alt i den ORIGINALE pave peachy.
Nej, hvis du kan få DCM benzen osv osv, vil jeg ikke fortælle dig et passende opløsningsmiddel at bruge, da alt er BRUG DEN FUCKING SØGEMINDE Google, her hive osv ... vil have alle svarene.
Og nej, jeg vil ikke beregne dine mol. Og hvis der er en person mere, der spørger mig om detaljer, tid osv.
De vil blive ignoreret, alt er veldokumenteret.
Igen til alle 1 gang mere
Notdrugs
For et stykke tid siden hørte jeg, at nogle laboratorier brugte Naproxen (som NSAID) som enantiopursyre. Men jeg har ikke været i stand til at finde nogen information overhovedet om denne metode, så jeg kan virkelig ikke sige med certianty
Jeg graver...
u/Notdrugs
Notdrugs
- 13 dage siden - Redigeret 13 dage siden
Det er virkelig interessant! Jeg kan se, hvordan disse advarsler gør kommerciel produktion meget lettere. Det er ikke for ofte, at vi får "bulkproduktionsdetaljer" afgrænset i grundlæggende instruktion, så tak for det.
Igen teorien om L VICKS til D meth. Er det MULIGT, ja. Kan nogen, der ikke har udviklet en mdma-sti, der ikke er veldokumenteret, gøre det, ja. Kan nogen spørge, om de kan bruge 40% ethanol, DSMO vs DCM osv. osv. De er ikke klar.
Kan man lave MDA/MDMA af kaffe/koffeinsyre eller lignende... ja. Virker 12% udbytte til omkostninger levedygtigt, når piperonal acatate eller andre analoger er øre på $ og kan fremstille piperonal i 1-2 trin og derfra safrol eller isosafrol ... bare fordi du kan, betyder det ikke, at det at få 10 g vicks inhalatorer vil være "omkostningseffektivt".
Du skal muligvis grave efter nogen, der læser, men enhver med en forståelse af ts2 for at fremstille dine EGNE forstadier eller forstadier, dette giver mening. Hvis du fulgte det som et kort og kompas og ikke en opskrift
Mens alle ønsker, at det skal være A + B + væske + varme fremstiller kemikalie X, og det fungerer 0-80-95% af tiden.
Der er tidspunkter, hvor man prøver at lave kage, men laver brød.
Såsom at tilføje 1 for mange kulhydrater osv. osv. Omkrystalliseringer og adskillelser af polymorfisme eller separate helheder er en kunst i sig selv.
Desværre er mine ting NOVEL MDMA og MDP2P produktion og mindre chiral resulation, men jeg kan læse paven fersken nok til at stå ved med 99% opbakning, og hvis nogen vil stikke huller, så vær det. Og jeg vil tale, men vær venlig ikke hvad opløsningsmiddel spørgsmål eller beregninger af mols alt er sendt tidligere, og det er def levedygtigt