Er der nogen her, der har prøvet IV 4-MMC Mephedrone?

TheMapleSyrup

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 7, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
At mephedron altid har lugtet af kattepis, plejede at være sandt. Men folk har fundet andre måder at syntetisere det på nu, som ikke afgiver nogen lugt. Det kan og kommer nu som et lugtfrit, meget let, rent, hvidt, luftigt pulver, og det efterlader dig ikke med en lugt af noget som helst. FTIR tester det stadig som rent.
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
57
Reaction score
27
Points
18
hmm interessant, jeg prøvede det for første gang i år, og siden da har jeg måske lavet 50 g'er.

Jeg var fuldstændig uvidende om, HVOR meget jeg lugtede.
Jeg mener, jeg vidste, at jeg lugtede, men jeg var ikke klar over, at folk kunne lugte det på 3 meters afstand.

Men hvordan kan det være, at en anden måde at syntetisere på fjerner lugten, hvis selve stoffet er det samme?

Jeg ved, at det kan være i HCl- og krystalform, men jeg tror også, at HCl efterlod dig lugtende. jeg har læst meget om det.

Så måske er det ikke mephedron?
 
View previous replies…

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
57
Reaction score
27
Points
18
Disse rystelser er hjernestød, en normal ting efter misbrug af potente serotoninudløsere.

Det skete aldrig for mig efter 3cmc for eksempel, jeg mener, det gjorde det for nylig, men efter at have misbrugt meph i 3 måneder.

dette sker på grund af nedregulering af serotonin
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Ja, man kan på en måde udlede, at det er din hjerne, der forsøger at omkoble sig selv, efter at alle synapserne er blevet stegt ;].
 
Top