- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,077
- Deals
- 1
Jeg ville meget gerne hjælpe, men omfanget er så stort, og USA er så stort og varieret. De 50 stater er praktisk talt 50 lande. Alaska ville i sig selv være det 18. land rangeret efter størrelse. CALIFORNIEN ville være den 5. største økonomi af alle lande i sig selv! Texas har en større økonomi end Rusland, Canada eller Frankrig. Dea er verdens frygt, der er absolut ingen mainstream-reklamer for ulovlige stoffer. Alligevel har det illegale narkotikamarked i USA en anslået værdi på hele 750 milliarder dollars om året. Narkokredse er ofte etniske og også tætte. Jeg er nødt til at få en sort mand til at købe min kokain. Jeg sender en mexicansk amerikaner efter meth. Jeg laver ikke sjov. Jeg kender folk, men der er en absolut regel mod at sælge det til en hvid mand. De kaukasiere, jeg kender, er små kartofler. Jeg kan ikke bryde ind på narkomarkedet og få den information. Jeg kan ikke finde grupper, jeg kan ikke få nogen til at kommentere. Så gang det med 50.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
Jeg ved ikke, om det er sådan på vestkysten. Jeg mener, jeg har skrevet her før, at de forskellige regioner helt sikkert er forskellige kulturelt og har forskellige syn på eller holdninger til forskellige stoffer. Din beskrivelse virker meget som visse områder i Midtvesten eller østkysten. Vestkysten er mere åben, og staten Washington afkriminaliserede besiddelse af alle stoffer for et par år siden! Der er pushere, der reklamerer, og måske ikke halvdelen, men i hvert fald et stort antal, vil tage imod krypto lige der på gaden.
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,077
- Deals
- 1
Jeg er selvfølgelig enig. Vestkysten kunne lige så godt være et andet land end resten af USA. Afkriminalisering og skadesreduktion er langt mere udbredt i praksis. Jeg bor i Midtvesten, og retshåndhævelsens politikker og taktikker er direkte arkaiske. Hvis du f.eks. bliver taget i at sælge stort set alle Cns-aktive stoffer, risikerer du ti års fængsel, selv om du ikke sælger ulovlige stoffer. De behøver kun at tro, at du gjorde det, så er du skyldig. For at være mere specifik skal de kun få dig til at sige, at du troede, at du solgte stoffer. Hvis du solgte L-meth, som ikke er ulovligt, er de ikke forpligtet til at fortælle dig det. De vil sende dig i fængsel for at sælge håndkøbsmedicin, hvis du ikke ved, hvordan du skal argumentere for det.