Undersøgelse af det lokale lægemiddelmarked

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jeg ville meget gerne hjælpe, men omfanget er så stort, og USA er så stort og varieret. De 50 stater er praktisk talt 50 lande. Alaska ville i sig selv være det 18. land rangeret efter størrelse. CALIFORNIEN ville være den 5. største økonomi af alle lande i sig selv! Texas har en større økonomi end Rusland, Canada eller Frankrig. Dea er verdens frygt, der er absolut ingen mainstream-reklamer for ulovlige stoffer. Alligevel har det illegale narkotikamarked i USA en anslået værdi på hele 750 milliarder dollars om året. Narkokredse er ofte etniske og også tætte. Jeg er nødt til at få en sort mand til at købe min kokain. Jeg sender en mexicansk amerikaner efter meth. Jeg laver ikke sjov. Jeg kender folk, men der er en absolut regel mod at sælge det til en hvid mand. De kaukasiere, jeg kender, er små kartofler. Jeg kan ikke bryde ind på narkomarkedet og få den information. Jeg kan ikke finde grupper, jeg kan ikke få nogen til at kommentere. Så gang det med 50.
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Så start med den første tilstand indtil videre
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
121
Reaction score
86
Points
28
Man skal jo starte et sted! Må jeg foreslå østkysten? Lad os indtage USA!!!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Du er i gang! Jeg kan sende dig mine 20 siders forskning, hvis du vil. Hvor mange dollars bliver der brugt på stoffer fra det sorte marked i USA hvert år? Bare svar når som helst. Når du finder en pålidelig kilde 😁. Jeg vil endda acceptere en tvivlsom kilde, hvis du kan citere den, og det ikke er et skøn med et interval på 100 millioner dollars. Det er så tæt på, som DEA ønsker at gætte. Husk, at uanset om du fejler eller får succes, vil du sandsynligvis ikke få noget ud af din indsats.
 

sm0ker

Don't buy from me
Resident
Joined
May 12, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Har du brug for forskning i et land i Europa, men ikke i EU? Eksempelvis Serbien?
 

cocotriangle

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 29, 2024
Messages
4
Reaction score
10
Points
3
Deals
2
Hej med dig! Er der mulighed for, at Sydøstasien bliver inkluderet?
 
Top