Mephedron (4-MMC) syntese; let at udføre - højt udbytte

cartelloszetas

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
Kan gøre det meget hurtigere og behøver ikke bruge laboratorieudstyr. Jeg kan se, at du har lavet det for sjov, hvis du har brug for at lave det på denne måde, skal du betale en masse penge for udstyr.
Du bruger også for mange kemikalier.
Når du kaster syre, skal dit pulver være hvidt, ikke som kaffe. I stor skala bruger du for meget acetone og mister meget tid på at vaske pulver.
Du kan få 81% pulver 75% krystal, når du bruger dcm.
 
View previous replies…

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
Kort opdatering: Den anden afgrøde gav yderligere 24,81 g, så det samlede udbytte er på 335,57 g eller 85,94 % på m/m-basis. Er det dårligt? Jeg er meget tilfreds med resultaterne.

@tucoXxX: Under hensyntagen til det ekstra udbytte har du brug for 1000 * 500 / 335,57 svarende til 1490 g fra bromketonen.

@w2x3f5: Jeg respekterer din mening, men jeg er uenig. Temperaturen kan ikke være for høj, da andre ruter med forskellige opløsningsmidler bruger højere temperaturer. RM kogte ikke, jeg ville kalde det en blid tilbagesvaling.
Jeg tvivler også på, at varigheden på 2,5 timer er for lang, da der stadig var spor af ureageret bromoketon i RM. Og farven på råproduktet ser mørkere ud, end det faktisk er.

Et par ord til dem, der jagter ultrarent 4-MMC. Paradokset, at ultrarene stoffer har mindre ønskværdige virkninger end andre med nogle urenheder, er velkendt. Det gælder især for 4-methylmethcathinone aka Mephedrone. Jeg ved, hvad jeg taler om, da jeg syntetiserede stoffet via den rute, som de officielle LE-enheder over hele verden bruger som teststandard (det gjorde de i hvert fald for et par år siden). Ruten bruger MeHCl og triethylamin, og efter reaktionen blev der udført en a/b-ekstraktion, og derefter blev stoffet udfældet fra en butanolopløsning med ether og omkrystalliseret fra THF. Resultatet var et over 99 % rent produkt, og gæt nu, hvordan det fungerede med hensyn til bioassays? Bingo! Dårligt og meget svagt....
Det vedhæftede billede viser det nu to gange vaskede produkt. Jeg antager, at den effekt, det kan producere, allerede er lavere end fra den første.

Pas på jer selv, folkens!
 

Attachments

  • GPudFSDcXg.jpg
    GPudFSDcXg.jpg
    2.2 MB · Views: 473

Richardrahl

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2023
Messages
37
Reaction score
12
Points
8
Et par ord til dem, der jagter ultrarent 4-MMC. Paradokset, at ultrarene stoffer har mindre ønskværdige virkninger end andre med nogle urenheder, er velkendt. Dette gælder især for 4-methylmethcathinone aka Mephedrone. Jeg ved, hvad jeg taler om, da jeg syntetiserede stoffet via den rute, som de officielle LE-enheder over hele verden bruger som teststandard (det gjorde de i hvert fald for et par år siden). Ruten bruger MeHCl og triethylamin, og efter reaktionen blev der udført en a/b-ekstraktion, og derefter blev stoffet udfældet fra en butanolopløsning med ether og omkrystalliseret fra THF. Resultatet var et over 99 % rent produkt, og gæt nu, hvordan det fungerede med hensyn til bioassays? Bingo! Dårligt og meget svagt.....


Jeg havde også dette problem med mdma ... Jeg spekulerer på, om det er polymorfismen eller noget andet
 

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
Det er meget mærkeligt, hvad der foregår her. Man lægger en metode ud, og i stedet for en stimulerende diskussion kommer den første kommentar fra en tilsyneladende forvirret fyr, der kan gøre alting meget bedre og hurtigere. Hvordan han gør det, fortæller han os ikke, denne idiot.

Så dukker den næste op og vil tale dårligt om metoden via pseudovidenskabelige bidrag og fjernanalyse og derved skaffe kunder til sin syntesevirksomhed, shady.

Og til sidst kommer Prof. Smart-ass med nogle kyniske kommentarer og kommer med præcis 0 konstruktive forslag.

Vi er ikke i retten her, jeg behøver ikke at bevise noget. Renheden af prøven fra den akademiske version blev udført i et professionelt laboratorium med NMR-spektre, infrarøde og UV-spektre, elektrospray-ioniseringsmassespektre osv.

Jeg vil tænke mig om to gange, før jeg poster noget som helst, så det er meningsløst. I det gode gamle hive-forum blev der dyrket en helt anden stil. Hvor er det ærgerligt.
 
View previous replies…

Richardrahl

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2023
Messages
37
Reaction score
12
Points
8
K-Cyanid
Vi er ikke i retten her, jeg behøver ikke at bevise noget. Renheden af prøven fra den akademiske version blev udført i et professionelt laboratorium med NMR-spektre, infrarøde og UV-spektre, elektrospray-ioniseringsmassespektre osv.

Jeg ved, at kort har haft store problemer med polymorfer (jeg bruger dette udtryk løst til at betyde hydrater, kokrystaller osv.) Mdma har mindst 3 former. Og de bruger kun form 1.

Boofing eller tilsætning af andre former som f.eks. vand løser ikke problemet.

Blev der også foretaget røntgenscanninger?
 

Richardrahl

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2023
Messages
37
Reaction score
12
Points
8
. K-Cyanid

forsøg
udbytte (%)
renhed (% peak-areal ved HPLC)
analyse (% w/w ved HPLC)
1
85.599.9599.64
2
85.999.9699.40
3
86.299.9999.77
4
86.199.9599.76


MDMA-HCl var tidligere kendt for at danne en større krystalform (Form I) og mindst fire hydrater, der indeholder 0,25-1 hydratiseringsvand. ( 16) Vores polymorfe screeningsproces identificerede to nye vandfri krystalformer (form II og III) og etablerede form I som den mest stabile af de tre. Form II kan reproduceres fra en række forskellige alkoholiske opløsningsmidler samt i nærvær af ethylacetat og et æterisk antiopløsningsmiddel. I modsætning til Form III, som spontant omdannede sig til Form I efter 2,5 uger ved omgivelsesbetingelser og ikke kunne reproduceres, er Form II holdbar, selvom den vil omdannes til Form I under konkurrencedygtige ligevægtsbetingelser. Interessant nok omdannes både Form I og Form II reversibelt til det kendte monohydrat; ved dehydrering vil monohydratet dannet fra Form I vende tilbage til Form I, og monohydratet dannet fra Form II vil vende tilbage til Form II. Hvis det krystalliseres fra en koncentreret vandig opløsning uden formhukommelse, vil monohydratet termisk dehydrere udelukkende til form I. Røntgenpulverdiffraktionsspektre for alle tre former er vist i figur 2.
 

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
Tillykke, så dit produkt ser sådan ud, når reaktionstiden er overstået og før vask/rensning, ikke sandt? I så fald er vi alle nysgerrige efter at høre om din mystiske metode til at få et superrent produkt ud af en reaktion, som i sig selv ikke er ren med et par sidereaktioner. ;)
 

cartelloszetas

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
Jeg vasker ikke noget, jeg smider syre og acetonblanding og får alt dette. Du skal vide, hvad du gør, freebase, jeg lavede på 30 minutter.
 

Attachments

  • hfIBVetilv.jpeg
    hfIBVetilv.jpeg
    5.2 MB · Views: 652
View previous replies…

Charlie3

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 1, 2022
Messages
35
Reaction score
11
Points
8
Kan nogen venligst forklare dette trin? Det organiske lag adskilles i trin 8. Og i trin 9 tilsætter vi yderligere 500 ml til blandingen?
 

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
@Charlie3

Jeg forsøger at afklare denne del af proceduren

  • Den organiske fase adskilles og overføres til et andet bægerglas/flaske. Frisk 500 ml DCM tilsættes til den anden (vandige) fase for at udtrække den resterende freebase fra den vandige fase. Dette resulterer naturligvis i 2 faser igen, hvoraf den organiske fase adskilles igen og tilsættes til freebasen fra den første adskillelse. Disse kombinerede organiske faser vaskes derefter med vand, efterfulgt af forsuring med fortyndet HCl.
Jeg håber, at dette afklarede dit spørgsmål
 

Charlie3

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 1, 2022
Messages
35
Reaction score
11
Points
8
Meget godt forklaret! Jeg takker dig! Jeg vil prøve det og sende mine resultater!
 

SonicNL

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 22, 2023
Messages
84
Reaction score
74
Points
18
@K-Cyanide jeg er nysgerrig, har du krystalliseret disse afgrøder?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Udbyttet er 66 %, ikke 79,59 %.

500/227,1=2,201 mol 2b4p
2,201×213,7=470,5g er det teoretiske udbytte af 4-MMC
310.57×100÷470.5=66%

Tak for din rapport!
 
Last edited:

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
@G.Patton Jeg indrømmer min fejl, jeg brugte molarmassen for freebasen i stedet for hydrochlorid. Undskyld, folkens, sådan noget sker. :poop::D
 

MMCHAMSTER

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 16, 2023
Messages
8
Reaction score
13
Points
3
Jeg kan ikke tro, hvad jeg ser her, jeg har søgt på det her lort siden 2011!!! Der er ikke en uge, hvor jeg ikke har tænkt på, hvor fedt det må være at blive høj på 4-MMC igen, men ingen har det. Leverandører med 5**** anmeldelse sendte mig noget, men jeg fik aldrig denne MDMA xtc-følelse med hornyness igen:)

Venligst, hvis I har nogle pls pls dele!
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
Så på hvilket trin fjernes et overskud af methylamin? Hvordan kan du være sikker på, at methylamin hcl ikke er i det endelige produkt? Jeg er bare nysgerrig
 

Goku

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 18, 2023
Messages
23
Reaction score
8
Points
8
du bruger vand og soda til at bage og opløse, og så vasker du al methyloamin til freebase. alt dette
 

thevines2

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 9, 2023
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
Hvis jeg laver min 4mmc for ren og ikke stimulerende, vil jeg nok bare gøre som i 2009-10 og blande methylon med mephedron, og jeg har fået nogle fantastiske højder ud af den kombination gennem årene.
 

Cruela83

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Kan du huske, hvor mange milligram methylon og hvor mange mephedron der var i den kombination?
 
Top