Mephedron-syntese (4-MMC) i NMP-opløsningsmiddel. I stor skala.

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3

Hvad bliver sjovest med? Med at tørre? Måske kan man købe tørretumblere til dagligvarer for at fremskynde det?
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Du ved, her er metoder med denne NMP-ekstraktion med bezene, der måske fungerer godt, men med denne enkle metode, hvad du laver, og 90 % mennesker har alle problemer.prøv at inddampe, men min ven siger, at det er sort tyggegummi.senere lægger de acetone og lader i fryseren
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Jeg vil prøve denne opskrift denne gang for 3cmc, men Dmso vil ændre sig til sulfolan
Kan jeg erstatte noget med dichlormethan i denne opskrift?
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Det er jeg ked af. Nmp skifter til Dmf, jeg har en bedre pris. Og benzen til toulen. Er det en ændring af effektiviteten?
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Ven siger, at de samme måske er bedre arbejde, fordi det er lidt mere arbejde fra 2 bromo 3 chloro, men du ved, at denne enkle metode er for folk, der ikke har noget problem med at købe precursors.at købe NMP og benzen er ikke let, tror jeg
 

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
benzen er kræftfremkaldende optagelsesvideo af 4mmc-produktion ved hjælp af nmp benzen er sjovt og ineffektivt 40 % af slutproduktet meget lidt pr. 100 g bk4 du skal bruge en 2 l kolbe jeg bruger en 2 l glasflaske, og det giver 300 g og 350 g af det endelige krystalprodukt. Hvis du bruger benzen toulen dcm xylen nmp, skal du bruge forskellige kogetemperaturer, og tiden er forskellig. Jeg bruger ikke en kolbe, men en almindelig vinflaske, en spand, en konisk separator til vin, klud til filtrering og en centrifuge til tørring af tøj.
 

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
Cristal
 

Attachments

  • HSrmCKbyvD.jpg
    HSrmCKbyvD.jpg
    72.4 KB · Views: 259

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Man smuk krystal. Hvordan gjorde du det?
 

KWasd

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Hej alle sammen. Hele syntesen går godt indtil forsuringen. Oprindeligt går alt korrekt, et "mel" udfældes, men med tilsætning af HCL 36-38% bliver hele blandingen først rød, indtil den bliver stærkt blå.

Sådant snavset krudt kan ikke vaskes selv med en enorm mængde acetone, minimalt kommer den blå farve af, men slutproduktet er stadig stærkt blåt, og udbyttet er drastisk lavt.

Vil det hjælpe at fortynde HCL med acetone, for eksempel i forholdet 1:5, når man syrner? Selvfølgelig er det hele frosset ved hjælp af tøris.

Det andet spørgsmål er, når jeg tilsætter methylamin, skal jeg så tilsætte det i små portioner, så temperaturen ikke overstiger 60 grader, eller kan jeg hælde det hele på én gang og ikke se på temperaturen? Tilsætning af al methylamin på én gang vil ikke reducere produktionen drastisk?

Mange hilsner

AiESqwdO18
4PFHVlRqv2

OK4fzZWgyU

N8WFpraRDw
 
Last edited:

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Gør du alt som i opskriften fra dette indlæg? Hvor meget methylamin kommer du i?
 

KWasd

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
40 g 2-brom-4-metylpropiophenon

160 ml NNP

65 ml metyloamina 40 % i vand

120 ml benzen

240 ml acetone

12 ml HCL
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Hvor meget udbytte har du?
 

KWasd

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Ved hjælp af syntesen fra dette emne kommer jeg ud med et blåt pulver, der ikke kan renses med acetone.... Jeg uploadede billederne fra en anden syntese, som jeg har mestret til perfektion, eller det tror jeg i hvert fald. :)
 

KWasd

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
I punkt 8 tilsætter jeg 20 liter iskold acetone til reaktoren og tilsætter kun separat HCL 36-38 % langsomt, indtil pH-værdien falder til 5? Blander jeg HCL med 20 liter acetone og tilsætter kun blandingen til reaktoren?

Jeg kan ikke finde ud af, hvorfor det hele udfældes pænt under forsuringen, indtil det på et tidspunkt begynder at blive blåt....

Jeg vil vædde på, at det skyldes tilsætning af for koncentreret HCL 36-38%, hvorved jeg brænder produktet og dermed det blå rod.
 

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
Du sænker pH-værdien til 5. Det er for lavt! Proceduren siger, at man kun skal sænke til 5,5 - 6. Næste gang skal du bringe pH-værdien op i det korrekte område og se, om du så har blå farve!
 

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
Sådan her
 

Attachments

  • SCZdI8mVvx.jpeg
    SCZdI8mVvx.jpeg
    96.3 KB · Views: 287
  • MgzU8mV4kP.jpeg
    MgzU8mV4kP.jpeg
    101 KB · Views: 246
  • g5uLQhkJm8.jpeg
    g5uLQhkJm8.jpeg
    107.4 KB · Views: 262
  • CbF15g9usB.jpeg
    CbF15g9usB.jpeg
    109.8 KB · Views: 243
  • 4DFlxqYrEg.jpeg
    4DFlxqYrEg.jpeg
    111.8 KB · Views: 295
  • VhYFrSlpKm.jpeg
    VhYFrSlpKm.jpeg
    142.4 KB · Views: 274

KWasd

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Endelig blå farve ja, men væsken var ikke helt rød som på de vedhæftede fotos. Normalt gul olie, hvidt krudt udfældet, over tid begyndte den gule olie at blive blå, mens den plettede krudtet, som ikke længere kunne rengøres med acetone. Til sidst, efter aftapning, så det blå krudt sådan ud på det sidste foto
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Dette personale smartness eyes before You put HCL?
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Min ven har det samme problem, måske er det ikke alle ketoner, der reagerer.
 

KWasd

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Jeg aner det ærligt talt ikke, jeg har ikke tjekket det. I løbet af de næste par dage vil jeg prøve at nærme mig denne syntese igen, og så vil jeg tjekke det og give dig besked.

Efter min mening er det fejlen ved forsuring med koncentreret ufortyndet HCL, hvorved produktet brænder og urenheder dannes. Nu vil jeg gerne tilføje iskold acetone i trin 8 og syrne successivt med en 1: 5 HCL: Acetone-blanding. Det ser ud til, at dette vil løse problemet.

Den organiske fase får en flot orange-gul farve, så jeg vil hævde, at den i det mindste kører korrekt.
 
Top