Mephedron-syntese (4-MMC) i NMP-opløsningsmiddel. I stor skala.

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Laver du syntese 3 cmc?
Jeg synes, at den enkleste metode er bedre end denne, men det er min mening.
 

KWasd

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Jeg har et spørgsmål fra en anden synsvinkel. Antag, at du har et helt lufttæt rum, hvor frisk luft presses ind på den ene side, og en kraftig ventilator trækker den ud af midten af rummet på den anden side.

Hvordan håndterer du filtreringen af lugten i luften? Bruger du nogen rensere, hvis ja, hvilken slags og med hvilken slags patron, eller er det nok at give et højkapacitets kulfilter med aktivt kul på udstødningen, som det bruges i cannabisdyrkning. Hvis et sådant filter ville gøre jobbet, hvilket aktivt kul er så bedst, CTC eller almindeligt kul?

Hvordan filtreres luften og lugten i laboratorierne? Mvh.
 

Pan Cyga

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Kan du dele din metode til 4mmc-syntese? Jeg tror, at kulfilter vil gøre arbejdet for dig.
 

None

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2022
Messages
30
Reaction score
6
Points
8
Jeg har en tablet, der indeholder efedrin. Kan du fortælle mig metoden til udvinding og syntese med kaliumkarbonat og eddikesyre? Jeg har selvfølgelig hørt, at det er muligt at syntetisere med natriumhypoklorit. Her er adgangen til andre materialer begrænset.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Du kan åbne afsnittet Amphetamines, svarene er der.
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
1. Først og fremmest, kan du nævne alt det laboratorieudstyr, der er nødvendigt til dette? Jeg så, at du brugte en reaktor i syntesen. Er det dette link nedenfor, du mener?



2. Og kræves der også et Nutsche-filter? Hvis ja, kan du så give mig et pålideligt sted, hvor jeg kan købe et? Er der mere udstyr end dem, jeg har nævnt? I så fald bedes du fortælle mig, hvad det er, og hvor jeg kan købe det.

3. og i en af dine kommentarer i dit indlæg sagde du, at du kan bruge dette til at producere et ton om måneden. Jeg vil gerne vide, hvor meget 1 produktion ville tage, og hvor meget færdigt produkt der kommer ud af den første produktion.

4. Så hvis du kan, bedes du give mig en liste over alt laboratorieudstyr, steder hvor jeg kan købe dem. Jeg har stor respekt for dig på grund af de oplysninger, du har lagt ud på dette forum, som har hjulpet os med vores tidligere syntese i lille skala. Alt sammen på grund af dig og andre mennesker på dette forum har der været en BOOM i vores kundebase for nylig.

Forhåbentlig kan du hjælpe mig, og alt vil gå godt.

De bedste hilsner,

Aaron Stevens
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Som @Level1 sagde, skal du bruge en 100 l batch-reaktor med varmesystem, Nutsche-filter og vakuumpumpe. Du kan finde oplysninger om varer på lager her.
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Tak for dit svar og hjælp, jeg har et andet spørgsmål, er reaktoren, nutsche-filteret og vakuumpumpen en maskine? eller kan det være et helt sæt i en maskine?

Er reaktoren en reaktor, og resten er andre elementer?
Kan et nutsche-filter integreres i reaktoren?

Ud fra hvad jeg har læst og set, er nutsche-filteret i vakuumpumpen, ikke?
Men min pointe er, er det muligt at købe alt i en maskine?

Ven, giv mig svar på følgende spørgsmål fra i går:
5. Syntesespørgsmål, punkt 8 og 9
a.) Hvor meget saltsyre skal der tilsættes?
b.) Skal saltsyren tilsættes langsomt eller hurtigt?
c.) Hvor længe skal man fryse, og hvilken frysetemperatur skal man indstille?
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Er de billeder, jeg har vedhæftet, det rigtige udstyr til syntesen?
 

Attachments

  • m21aipAtNg.jpg
    m21aipAtNg.jpg
    51.7 KB · Views: 190
  • ndTieF4bct.png
    ndTieF4bct.png
    187.2 KB · Views: 197

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Vil dette nutsche-filter virke?
 

Bennychairman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
25
Reaction score
17
Points
3

Fandt du ud af, hvorfor det var blåt? Jeg fulgte syntesen med 25 g bk4, og efter at have tilføjet 1:1 hcl acetone til RM på et tidspunkt blev det lidt solidt i et sekund, derefter genopløst, derefter blev det blåt og blåligt pulver forventet,
 

Bennychairman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
25
Reaction score
17
Points
3

den blå farve er methylaminrester, tror jeg, jeg lavede reaktionen, og alt gik godt indtil forsuring også, så deltog pulveret og efter x<ph 7 blev det blåt, men jeg var i stand til at vaske pulveret med acetone, og det blev hvidt

måske tilføjede du ikke nok vand til at opløse methylamin og NMP i det? Jeg ekstraherede med toluen, idk nogle gange ser det ud som i deres videoer, det fungerer for perfekt lol, men jeg endte med 12,5 g fra 25 g bk4, slet ikke dårligt for første forsøg
 

Bennychairman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
25
Reaction score
17
Points
3
Hvis du får et blåt produkt, betyder det, at der er for meget methylamin i dit organiske lag, vask det med saltvand 5 gange, og forsuringen bør gå bedre.
 

fuckypu

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 26, 2022
Messages
17
Reaction score
12
Points
3
12,5 g pulver?
Krystal du får 10g
 

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
37
Reaction score
16
Points
8
Hej, kan du fortælle om din syntese med 4MMC, og om dit problem med den blå farve er blevet løst? Var det på grund af den koncentrerede HCL, du brugte?
 

Chenzen

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 4, 2022
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Hej gutter, jeg gjorde det sådan, hvorfor mit pulver har ingen magt er meget svag, jeg bruger af dette på mig selv 200mg 500mg, og jeg gjorde nul effekt det samme som alle i filmen ?? : (Jeg vasker pulveret 3 gange med acetone. W får også blå meph og noe er hvid, men ingen effekt høj :(
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28

Kan du venligst skrive din metode?
for 1 kg 2-Bromo-4 Metylopropiofenon?
Eller skriv proportioner, du bruger, du kan også skrive i PM, hvis du ikke ønsker at dele offentligt
 
Top