- Language
- 🇪🇸
- Reaction score
- 5
God eftermiddag alle sammen, jeg har 6 kg efedrin, jeg er allerede begyndt at lave testene gennem den hypofosforiske rute, den syre, jeg har, er på 80%, okay? eller ved hvilken koncentration skal den være?
Efter at have udført hele processen blev olien i slutningen adskilt fra den vandige del, den gule metamfetaminolie og et brunfarvet lag blev også dannet, jeg adskilt med toluen og den brune farve forsvandt, jeg dekanterede og derefter startede jeg krystallisationen med HCL i gas, jeg sænkede den til en ph på 5 og intet skete, jeg fortsatte med at sænke ph, indtil den nåede nul, og der blev dannet et meget tæt lag i bunden, Jeg placerede den på en rotaevaporator i en time for at fjerne den toluen, og efter at have fjernet kuglen fra rotaevaporatoren blev den som en slush, jeg ventede på, at den skulle tørre i 24 timer, og den var stadig våd, jeg ved ikke, hvad jeg var forkert, men jeg kunne ikke krystallisere målet, det ville være til stor hjælp, hvis du kunne forklare mig, hvor var jeg forkert, mange tak
Efter at have udført hele processen blev olien i slutningen adskilt fra den vandige del, den gule metamfetaminolie og et brunfarvet lag blev også dannet, jeg adskilt med toluen og den brune farve forsvandt, jeg dekanterede og derefter startede jeg krystallisationen med HCL i gas, jeg sænkede den til en ph på 5 og intet skete, jeg fortsatte med at sænke ph, indtil den nåede nul, og der blev dannet et meget tæt lag i bunden, Jeg placerede den på en rotaevaporator i en time for at fjerne den toluen, og efter at have fjernet kuglen fra rotaevaporatoren blev den som en slush, jeg ventede på, at den skulle tørre i 24 timer, og den var stadig våd, jeg ved ikke, hvad jeg var forkert, men jeg kunne ikke krystallisere målet, det ville være til stor hjælp, hvis du kunne forklare mig, hvor var jeg forkert, mange tak
↑View previous replies…
- Reaction score
- 43
Alt, hvad du skulle gøre, var at adskille fb-olien fra det kaustiske vand i. A sep funnel wash the fb oil with equal amount of dh20 discard the dh20 then add equal amount of anhydrous acetone tritate with hcl acid till pH was 5.8 add 1ml of dh20 to every gram of meth hcl then evap before you get a skim on top t put it in a dark cupboard and let nature do its thing no need to gas and make things difficult
- Reaction score
- 43
Jeg har lige læst dette ordentligt pH 0 stort nej nej, du er nødt til at freebase det igen, og du kommer til at miste produkt også fra at se på dit bægerglas, du har bæltet det, når du laver destillation og bragt kaustisk over med din olie, når du laver destillation, hvad enten det er simpelt eller damp, ikke længere end en fjerdedel af vejen ned i kondensatoren, du damptryk ok langsom og stabil vinder løbet her patienter
Du vil heller ikke lave is ved at købe gasning af produktet, du vil lave hvidt pulver, som skal filtreres og vaskes med vandfri acetone og derefter omkrystalliseres med dh20 eller opløsningsmiddel
Du vil heller ikke lave is ved at købe gasning af produktet, du vil lave hvidt pulver, som skal filtreres og vaskes med vandfri acetone og derefter omkrystalliseres med dh20 eller opløsningsmiddel
- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 35
- Deals
- 2
Ph-niveauet bør ikke falde til under 5,8, ekstraher pH med natriumhydroxid til 13 igen, og krystalliser forsigtigt.
Hvis hcl-gas ikke virker, så prøv dette:
Kom toluenlaget i et bægerglas, og tilsæt en tilsvarende mængde rent vand, tilsæt forsigtigt hcl dråbevis til pH 5,8 (når du måler pH, skal du måle vandlaget, ikke toluenlaget).
Ryst kraftigt i lang tid, og skil vandlaget ad, så vandet fordamper.
Undskyld for dårlig engelsk
Hvis hcl-gas ikke virker, så prøv dette:
Kom toluenlaget i et bægerglas, og tilsæt en tilsvarende mængde rent vand, tilsæt forsigtigt hcl dråbevis til pH 5,8 (når du måler pH, skal du måle vandlaget, ikke toluenlaget).
Ryst kraftigt i lang tid, og skil vandlaget ad, så vandet fordamper.
Undskyld for dårlig engelsk
↑View previous replies…
- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 35
- Deals
- 2
- By B.d.p.n.e
Prøv at rengøre krystallerne:
Anbring filterpapiret i en glastragt, og spred alle krystallerne i et tyndt lag pulver på filterpapiret, Vask derefter dine krystaller med vandfri acetone, og tør dem derefter.
Hvis der stadig er urenheder, er reaktionen under konstruktionen inficeret med for mange urenheder, prøv Moskva-ruten
Anbring filterpapiret i en glastragt, og spred alle krystallerne i et tyndt lag pulver på filterpapiret, Vask derefter dine krystaller med vandfri acetone, og tør dem derefter.
Hvis der stadig er urenheder, er reaktionen under konstruktionen inficeret med for mange urenheder, prøv Moskva-ruten
- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 35
- Deals
- 2
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,857
- Deals
- 1
Hej, undskyld det lange svar. Mener du store krystaller? Du skal adskille d-Meth og derefter krystallisere det.
Syntese af d-metamfetaminhydrochlorid via vinsyre
- Novator
- 174
https://bbgate.com/threads/methamphetamine-isomers-separation-by-tartaric-acid.9690/...