- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 106
Hej venner,
Jeg har modtaget resten af det udstyr, der er nødvendigt for at starte mit laboratorium. Det er sat op i vores kælder, jeg har afspærret en sektion og beklædt den med malerplast, det er primitivt, men vil tjene sit formål. Det har jeg:
Som opvarmning vil jeg gerne syntetisere min egen saltsyre, det virker som et godt sted at starte. Jeg har nitrilhandsker og et smart nyt åndedrætsværn med passende kulfiltre.
Jeg tror, at det sidste udstyr, jeg har brug for, er en emhætte af hensyn til sikkerheden. Jeg har købt gipsplader, som jeg vil skære op og montere i en kasse, der er malet med epoxymaling. Jeg har brug for PTFE-slanger og nogle ventilatorer til at flytte dampene ud gennem den udvendige dørtrappe, og det burde være de absolut sidste ting, jeg 'tror', jeg skal bruge.
Jeg er åben for alle råd, men er især interesseret i, hvad @HEISENBERG, @Frit Buchner, @G.Patton, @Madre og @WillD synes om denne opsætning.
Jeg er sulten efter at lave mad!!!
Jeg har modtaget resten af det udstyr, der er nødvendigt for at starte mit laboratorium. Det er sat op i vores kælder, jeg har afspærret en sektion og beklædt den med malerplast, det er primitivt, men vil tjene sit formål. Det har jeg:
- et tomt drikkevarekøleskab, der i øjeblikket står ved ca. 19°F
- en 2024B-01 (ca. 2001) Welch-vakuumpumpe - jeg er ikke helt sikker på, hvordan jeg skal bruge den endnu ...
- Sæt med 5 bægerglas (50ml 100ml 250ml 400ml 600 ml)
- Endnu to sæt bægerglas, 1k og 2k - de gik begge i stykker under transporten, så jeg venter stadig på dem, men de er ikke afgørende for at komme i gang.
- 2 100-2000rpm laboratorieomrørere, 180W varmeeffekt 716 ℉ omrøringsplade, 55 tommer
- 2000 ml konisk separationstragt med tung væg og 29/32 samlinger og PTFE-stophane - 2L
- 3-hals rundbundsflaske RBF, med 19/22 center og side standard konisk ydre samling (2000ML)
- A 24/40 Chemistry Glassware 32PCS Chemistry Lab Glassware Kit 250 1000ml for Distillations Separation Purification Synthesis - dette sæt har Vigreux-, Allihn-, Graham- og Liebig-kondensatorer samt en anden mindre separationstragt og diverse 2- og 3-hals-kolber
- Laboratorie-vakuumfiltreringsdestillationsapparat, 2000 ml filtreringsflaske, 300 ml gradueret tragt
- Gud velsigne online gambling
Som opvarmning vil jeg gerne syntetisere min egen saltsyre, det virker som et godt sted at starte. Jeg har nitrilhandsker og et smart nyt åndedrætsværn med passende kulfiltre.
Jeg tror, at det sidste udstyr, jeg har brug for, er en emhætte af hensyn til sikkerheden. Jeg har købt gipsplader, som jeg vil skære op og montere i en kasse, der er malet med epoxymaling. Jeg har brug for PTFE-slanger og nogle ventilatorer til at flytte dampene ud gennem den udvendige dørtrappe, og det burde være de absolut sidste ting, jeg 'tror', jeg skal bruge.
Jeg er åben for alle råd, men er især interesseret i, hvad @HEISENBERG, @Frit Buchner, @G.Patton, @Madre og @WillD synes om denne opsætning.
Jeg er sulten efter at lave mad!!!