One-pot amfetaminsyntese fra P2NP med NaBH4/CuCl2 (1 kg skala)

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Der er også noget mærkeligt:
Jeg gemte den sorte slamdel af reaktionsblandingen og kombinerede den med det vandige lag fra freebase-separationen. Jeg hældte en masse acetone i og lod det stå natten over i en temperatur lige over frysepunktet.
Da jeg kom for at hente det i morges, var der det forventede klare lag på toppen, men det nederste lag var SOLIDIFICERET med klare, stenhårde krystaller. Så hårde, at de skal mejsles løs. Jeg prøvede at opløse nogle af dem i tolune, acetone og vand, men de er uopløselige. Krystallerne i sig selv er klare som is, men de har dannet sig omkring den sorte nanoslurry af CuSO4.
Se vedhæftede billede taget i bægerglasset.
Hvad i alverden kan det være?
 

Attachments

  • NTh5jdIARm.gif
    NTh5jdIARm.gif
    1.8 MB · Views: 242

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Efter at have tænkt lidt over det og eksperimenteret lidt, er jeg ret sikker på, at det er boratkrystaller. De opløses fint i varmt, syrnet vand.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
@MadHatter, herregud, det har irriteret mig i lang tid, men nu kan jeg endelig få fred for det.

Du har ret, "slammet" er boratkrystaller fra NaoH, jeg har lige lavet en anden reaktion, og resultatet var nøjagtigt det samme.

Med venlig hilsen
 

JIW_LWB

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 6, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Ville dette også fungere med cas 1451-82-7 2-bromo-4-methylpropiophenone?

(Jeg er en nybegynder, men leverandøren siger, at det er det samme, i min logik er det ikke)
 

Attachments

  • pujFK5ySaq.jpeg
    pujFK5ySaq.jpeg
    107.2 KB · Views: 209

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hej, denne metode fungerer for reagenslisten, som er beskrevet i indlægget. 2-Bromo-4-methylpropiophenon er 4-MMC-forløber.
 

JIW_LWB

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 6, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Ok, godt at du nævner det! Skulle have taget mere tid på at læse tålmodigt ... godt at vide, at det er for 4mmc eneste ting er en anden mulighed, jeg er interesseret i ... ønskede at være mere opmærksom i skolen under kemi 😭
 

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
Kan amfetamin laves til krystaller som denne?
 

Attachments

  • xPe47o5IZ8.jpeg
    xPe47o5IZ8.jpeg
    571.6 KB · Views: 204

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Ja og nej.

Amfetamin er et stof i pulverform, og det, du har på billedet, er metamfetamin i krystalform.

Der er en rute her på forummet om, hvordan man syntetiserer metamfetamin fra amfetaminer, tjek det ud.

Med venlig hilsen
 

henwest

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 8, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hvor kan jeg finde nabh4 i Holland
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
@henwest laboratoriumdiscounter google det
 

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
Der kan kun købes 60 % svovlsyre, kan det bruges til krystallisering?
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Jeg vil gerne købe køle- og varmeudstyr. skal det fungere sammen med reaktoren, eller skal jeg købe et separat? 1 kg vil være p2np-syntese, jeg prøver at lave a-olie.
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Du har brug for både køling og opvarmning til dette, hvilken slags afhænger af udstyret.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
30L glasreaktor med kappe.
20L roterende fordamper.
Varme _ køler -30C til 200C.
Arbejder reaktoren og køle- og varmeudstyret kontinuerligt sammen under arbejdet? Svarer denne køleskabsvarmer til det, jeg skrev?

Gdx -30/30 varmelegeme og køler
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
p2np -->a-olie slutprodukt . Jeg vil gerne vide præcis, hvilket udstyr der er brug for. Sælgeren har spørgsmål, men jeg forstår desværre ikke, hvad han spørger om. til at lave et større parti. først et lille parti, så et stort. 30L dobbeltkappet reaktor. Roterende fordamper 20L. GDX-30/30 30L tankvolumen Heather chiller (dette fungerer sammen med en reaktor), jeg tror, at en mindre er tilstrækkelig i stedet. DLSB-20/30 Recirkulationskøler har jeg også brug for dette til syntese??? Er køleskabsvarmeren ikke nok? SHB-B95 vakuumpumpe er påkrævet, så vidt jeg ved. Jeg vil gerne købe værktøjerne, men inden da vil jeg gerne have råd om, hvordan jeg gør dem perfekte.
 

gcblin

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 22, 2022
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
Kan nogen forklare det hvide lag i bunden, når jeg er færdig med at tilsætte p2np til nabh4?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hej, hvad mener du med "finsk"?

Hvad mener du med "Finnished adding P2nP to NaBH4"?

Du tilsætter P2nP til reaktionen blandet med IPA + H2O + NaBH4.

NaBH4 lægger sig i bunden af reaktionen, hvis du holder op med at røre, vil det "gynge op".

Med venlig hilsen
 

gcblin

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 22, 2022
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
Ja, alt blev tilføjet korrekt, jeg var bekymret for det hvide lag, snart vil jeg være færdig og sende resultatbilleder
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Ja, som manden sagde, er det boratkrystaller. Og hvis du af en eller anden grund lader rm køle af natten over, vil islignende borkrystaller samle sig i bunden. Som en lille gletsjer. Jeg oplevede dette i stor skala ved min første kørsel og undrede mig virkelig over, hvad jeg så på. Jeg testede og konkluderede, at det måtte være borkrystaller.
 
Top