Jeg ødelagde kajakken. Jeg rensede blandingen på filteret og smed det uopløselige bundfald væk. Jeg hældte det tilbage i en reaktor.
Jeg tilsatte en 25 % NaOH-opløsning. Der blev dannet to lag. Jeg lader det hvile i en halv time. det øverste gule lag (Ipa/base). det nederste lag er gennemsigtigt (vandlag).
Jeg hælder det vandige lag ned i en kolbe. Jeg tilsætter Ipa, og der dannes lag. Jeg hviler i en halv time.
Det øverste lag er gennemsigtigt (base/Ipa), og det er det, jeg har brug for. Jeg lægger basen, der er ekstraheret fra det vandige lag, i rotationsfordamperen. Afkølingen er 8 grader, vakuumet er tændt, badets temperatur er 80 grader, ipa'en begynder at fordampe her.
Jeg hælder Ipa fordampningsbase i et glas. hvad skal jeg gøre med denne foundation (gennemsigtig)?? hvad vil der ske, hvis jeg hælder den i Ipa/baseblandingen?? hvorfor skal du gøre dette?
og det gule lag (base/Ipa) i reaktoren. 3 liter IPA/baseblanding. hvordan kan jeg reducere ipa??? er dette også rotovap? for hvis jeg begynder at inddampe i reaktoren ved 80 grader, drypper Ipa ud af kondensatoren. mit problem med dette er, at det ender med at blive rødt, og lugten forsvinder. Jeg tror, jeg har kludret i det.