- Reaction score
- 6
Ingen anelse om, hvad der gik galt, intet testudstyr. Det resulterende amfetaminfosfat har ingen effekt overhovedet.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 8
- Reaction score
- 166
Sørg for, at du har phenylnitropropen og ikke nitrostyren. Måske fik du solgt en analog, og du fik phenylethylamin.
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 98
Hvordan kan jeg bedst kontrollere, om den nitroethan, jeg brugte til at lave p2np, er blevet erstattet eller fortyndet med nitromethan? Jeg har indsamlet de grundlæggende fysiske egenskaber for både reagenser og produkter, og for mig virker nitroforbindelsens kogepunkt mest logisk. Produkternes smeltepunkter ligger meget tæt på hinanden. Problemet er, at hvis BP kommer op mellem kogepunktet for n.ethan og n.methan, så må det være besværligt at adskille dem ved fraktioneret destillation.
Den anden værdi kunne være densiteten, som også er ret forskellig. Eksperter bedes give deres mening til kende om, hvad der er den nemmeste og bedste måde at sikre, at vi bruger de rigtige reagenser.
Den anden værdi kunne være densiteten, som også er ret forskellig. Eksperter bedes give deres mening til kende om, hvad der er den nemmeste og bedste måde at sikre, at vi bruger de rigtige reagenser.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,858
- Deals
- 1
Hejsa. Nitromethan og nitroethan har forskellige b.p. på henholdsvis 101 og 114 °C. Du kan tjekke det og udføre fraktioneret destillation. Vær opmærksom på, at disse stoffer er ret giftige og eksplosive. Hvad angår nitrostyren og P2NP, skal du bare bruge et præcist smeltepunktsapparat. Det er bedre at sammenligne kendt ren P2NP med syntetiseret ny P2NP i ét apparat for at kontrollere forskellen. Udfør også flere målinger for at udelukke fejl. Tæl det gennemsnitlige mp for hver prøve.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 98
Tak, Patton. Jeg har ikke nogen mistanke om, at min nitroethan ikke er ren, men efter at have læst nogle kommentarer tænkte jeg, at det ville være bedre at kontrollere, så jeg vil starte med kogepunktet for min nitro, og hvis det koger over 110C, vil jeg være sikker. Det er godt at vide, hvad man skal gøre og tjekke alligevel, før man lægger en masse arbejde i det og finder ud af, at slutproduktet er ineffektivt .