One-pot amfetaminsyntese fra P2NP med NaBH4/CuCl2 (1 kg skala)

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Skal du tilsætte acetone for at salte det til sidst? Er det ikke muligt at salte det direkte fra IPA?
 

flyhigh

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
17
Reaction score
8
Points
3
Hej, kan nogen give lille skala, syntese procedure for dette, jeg har 100grms af p2np
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
efter at have tjekket, er mit vindue måske ikke egnet til at komme af med H2-gassen via et rør. er der nogen anden sikker måde at udlufte H2-gassen på? (jeg har endnu ikke et inline-filter).
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Hent filteret :)
 
View previous replies…

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
er der nogle inline-kulfiltre, du kan anbefale? er der nogle bestemte, jeg skal holde øje med? for inlines kan være svære at finde :/
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Få hjælp af din lokale dyrkningsbutik, de vil helt sikkert finde ud af det hele til dine behov!
Bare fortæl dem, at du arbejder med syntetiske cannabinoider, så er der større sandsynlighed for, at de kan hjælpe dig. :D
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Ha, ok.

Hvilken slags indendørs laboratorieopsætning er bedst til H2-gas, når man bruger en kanal med en ventilator og et filter? Oprindeligt (i mangel af et filter) ville jeg have et PTFE-rør gennem mit vindue, som skulle føre H2 ud og have en ventilator, der blæste bagved mod vinduet.

Jeg har et telt, men jeg vil ikke brænde levende derinde på grund af en lille h2-lækage, der samler sig i toppen, da jeg skal være derinde i 6 timer, mens jeg tilsætter p2np. den samme risiko er til stede ved at gøre det i et rum.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Hvis du laver mad i et telt, skal du sørge for at have en god ventilation. Placer også ventilationsåbninger indeni, små til cannabisdyrkning.
Sørg også for at have adgang til frisk luft til cirkulation :)

Masken vil være det, der gør forskellen for dit helbred, jeg kan anbefale Draeger X-Plore-serien, måske 4500- eller 5500-modellen.
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Jeg har en god maske og beskyttelsesdragt.

Hvordan ser dit setup ud, når du laver denne amfetaminsyntese?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Jeg har en growtent med et aktivt kulfiltreringssystem :) Med hensyn til afkøling placerer jeg simpelthen min 20L RBF i en stor vandspand (100L eller deromkring), som jeg vil gøre lidt mindre end højden på RM (det hjælper også at tilføje nogle isterninger). Jeg har også lys, som jeg kan flytte rundt på, og ventilationsåbninger til cannabis (små), som jeg kan flytte rundt på, som jeg har brug for dem.
Teltet er 2x2 og bruges til syntese, ekstraktioner, inddampninger og krystallisering.
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Har der nogensinde været problemer med H2-lækager? Og hvis H2 kommer uden for teltet, kan det så ikke forårsage en eksplosion i det rum, teltet er i?

og er lysene ikke en fare? fordi varmen fra dem kan forårsage en eksplosion, hvis der er noget resterende H2 i teltet, som ikke er blevet suget op af filteret.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Faktisk ikke, jeg arbejder ikke med åben ild, og jeg arbejder heller ikke med vakuumdestillation.
Risikoen for en eksplosion i mit laboratorium er meget lille.

Jeg bruger lamper, der producerer lys, men ingen varme. :)
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
produceres H2-gassen kun, når du tilsætter natriumborhydrid? eller når du tilsætter P2NP?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Det ved jeg faktisk ikke :) Det er godt, at du forsøger at håndtere sikkerhed og risici på forhånd!
Jeg har i hvert fald sørget for en sikker maske + propper ventilation og er så lige gået i gang med det :D Det vil være vigtigt at have en cirkulation i dit telt for også at få ny frisk luft :)
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Har du også en anden ventilator, der sender luft udefra ind i teltet?

Jeg er nødt til at få lavet denne syntese og skrive min rapport om den hurtigst muligt, men jeg vil ikke skade mig selv eller det, der er værre ... det er virkelig frustrerende at skulle være så pedantisk, når jeg bare gerne vil i gang med syntesen, haha.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Jeg har en ventilator inde i teltet, som blæser luften ud, og jeg arbejdede generelt under ret godt ventilerede forhold, så det var ikke nødvendigt, men det kunne være en fordel afhængigt af dine forhold.

Det er faktisk ikke så kompliceret. Arbejd med en professionel maske + ventilation, så skal det nok gå. :)
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Jeg har lige lavet min første syntese ved hjælp af denne metode med et udbytte på 45 % af 5 g P2NP.

Dette var min absolut første gang, så jeg er sikker på, at jeg lavede nogle fejl undervejs, men jeg ville bare have noget erfaring. Jeg endte med at have det meget sjovt. Jeg har virkelig fundet min nye hobby her. Jeg glæder mig til at komme i gang med nogle flere eksperimenter og forbedre mine teknikker.

Mange tak til dem, der driver dette websted, jeg ville ikke have været i stand til at gøre dette uden de visuelle hjælpemidler, der hjalp med at udfylde et stort hul i min viden bare ved at se videoerne. ✌🏻
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Fantastisk!

Undskyld, at jeg bliver ved med at tale om det, men hvad har du gjort med din luftfiltrering for at håndtere brintgassen?
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Jeg havde min opsætning lige ved åbningen af en dør ud til det fri og en større kasseventilator, der trak luft fra mit arbejdsområde ud gennem døren.

Det er nok ikke den mest effektive eller lufttætte måde (som en stinkskab), men jeg så dampene fra min tilbagesvalingskondensator blive suget gennem min ventilator og ud i udeluften. Til mindre eksperimenter ser det dog ud til at være effektivt.
En anden idé, jeg havde før dette, var at sætte en slags slangeadapter på toppen af min tilbagesvalingskondensator og tilslutte en udluftningsslange til det fri på den måde.

Jeg vil bygge et stinkskab i de kommende måneder, da jeg gerne vil have en mere ordentlig opsætning, og jeg vil bare anbefale, at du også bygger et, hvis du er det mindste paranoid omkring dette.
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Ja, jeg havde tænkt mig at bruge en slange, der fører fra min kolbe til ydersiden af et vindue med en ventilator, der blæser bag den.

Hvilken type motor bruger din kasseventilator?

til at begynde med vil jeg lave en syntese med 10 g p2np. hvor meget hdydrogengas anslår du, at der produceres ved en syntese af denne størrelse?
 
Top