- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Her er de nøjagtige detaljer om, hvordan jeg gjorde det, jeg må gøre det i disse mængder, fordi jeg ikke havde nok natriumborhydrid (ny ordre ankommer ;-)), og jeg brugte en stor glasreaktor, så vær ikke så opmærksom på mængderne, den originale syntese, der er lagt ud her, har de korrekte mængder af produkter, fokuser kun på processen.
Syntese:
1. Opløsning IPA/H2O 2:1 (10,4L) blev tilsat til reaktoren og omrørt ved stuetemperatur.
2. NaBH4 (500 g) blev tilsat på én gang under omrøring.
3. P2NP (287 g) blev tilsat i små portioner, så blandingens temperatur ikke oversteg 60 *С.
4. CuCl2 (30 g) i vand (57,50 ml) blev tilsat med det samme, så blandingens temperatur ikke oversteg 80 *С.
5. Derefter blev reaktionen holdt ved 80 °C i 30 minutter ved hjælp af ekstern opvarmning.
6. Blandingen filtreres med Buchner-tragt for at rense den for det faste affald af CuCl2.
7. 25 % vandopløsning af NaOH (2,3 liter) blev tilsat til reaktionsblandingen under omrøring i 5 minutter, og når omrøringen stoppede, blev der efterladt separate faser i 1 time.
8. Den vandige fase blev derefter ekstraheret med 2,3 liter IPA.
9. Det første lag, der blev adskilt, blev blandet med IPA-ekstraktionen, og blandingen blev tørret med vandfrit natriumsulfat og filtreret med Buchner-tragt.
10. IPA blev inddampet under vakuum til en olie.
11. Der tilsættes vand til olien for at lave dampdestillation.
12. Den destillerede blanding ekstraheres to gange med DCM (ca. 250 ml DCM for hver 2 liter blanding).
13. Ekstraktionen inddampes under vakuum i rotavap, indtil al DCM er væk.
14. 254 g amfetaminfri base opnås (gennemsigtig olie med PH 13)
15. Den afkølede freebase blandes med kold methanol (533 ml).
16. 34,5 ml afkølet ren svovlsyre blev tilsat langsomt dråbevis under stærk omrøring indtil PH 6 under denne proces dannes en stadig tættere pasta.
17. Der opnås 790 g amfetamin-"pasta".
18. Blandingen blev sat i fryseren i 12 timer.
19. Efter disse 12 timer kan du vælge at filtrere det og tørre det for at få amfetaminsulfat (vask det med acetone med dette rene og rene resultat vil ikke ændre noget), eller opbevar det direkte som "pasta" form i fryseren.
20. For at forbruge produktet fra "pasta"-formen skal du tage en lille portion af det og sprede det for eksempel på et stykke papir eller på en varm plade, indtil det tørrer.
Syntese:
1. Opløsning IPA/H2O 2:1 (10,4L) blev tilsat til reaktoren og omrørt ved stuetemperatur.
2. NaBH4 (500 g) blev tilsat på én gang under omrøring.
3. P2NP (287 g) blev tilsat i små portioner, så blandingens temperatur ikke oversteg 60 *С.
4. CuCl2 (30 g) i vand (57,50 ml) blev tilsat med det samme, så blandingens temperatur ikke oversteg 80 *С.
5. Derefter blev reaktionen holdt ved 80 °C i 30 minutter ved hjælp af ekstern opvarmning.
6. Blandingen filtreres med Buchner-tragt for at rense den for det faste affald af CuCl2.
7. 25 % vandopløsning af NaOH (2,3 liter) blev tilsat til reaktionsblandingen under omrøring i 5 minutter, og når omrøringen stoppede, blev der efterladt separate faser i 1 time.
8. Den vandige fase blev derefter ekstraheret med 2,3 liter IPA.
9. Det første lag, der blev adskilt, blev blandet med IPA-ekstraktionen, og blandingen blev tørret med vandfrit natriumsulfat og filtreret med Buchner-tragt.
10. IPA blev inddampet under vakuum til en olie.
11. Der tilsættes vand til olien for at lave dampdestillation.
12. Den destillerede blanding ekstraheres to gange med DCM (ca. 250 ml DCM for hver 2 liter blanding).
13. Ekstraktionen inddampes under vakuum i rotavap, indtil al DCM er væk.
14. 254 g amfetaminfri base opnås (gennemsigtig olie med PH 13)
15. Den afkølede freebase blandes med kold methanol (533 ml).
16. 34,5 ml afkølet ren svovlsyre blev tilsat langsomt dråbevis under stærk omrøring indtil PH 6 under denne proces dannes en stadig tættere pasta.
17. Der opnås 790 g amfetamin-"pasta".
18. Blandingen blev sat i fryseren i 12 timer.
19. Efter disse 12 timer kan du vælge at filtrere det og tørre det for at få amfetaminsulfat (vask det med acetone med dette rene og rene resultat vil ikke ændre noget), eller opbevar det direkte som "pasta" form i fryseren.
20. For at forbruge produktet fra "pasta"-formen skal du tage en lille portion af det og sprede det for eksempel på et stykke papir eller på en varm plade, indtil det tørrer.
- Language
- 🇩🇪
- Reaction score
- 0
Efter inddampning af ipa i en rotationsfordamper får jeg altid en olie, der ikke adskiller sig fra vandet, når der tilsættes vand til den efterfølgende dampdestillation og derfor ikke flyder ovenpå, det er en homogen opløsning, hvis jeg derefter dampdestillerer fiese, får jeg også en homogen uklar opløsning i modtagekolben. Hvad kan årsagen være til dette? Er der nogen, der ved, hvad jeg gør forkert? Vær venlig at hjælpe!