Jeg læste tråden af Tor om p2p fra bmk-pulver, og hvordan han gør det, hvilket virker ret simpelt, men jeg ser, at mange mennesker stadig har problemer med at få en klar olie og eller få et slam.
Er Tors metode 100% testet og fungerer? (Det virker solidt, så jeg er forvirret over, hvorfor folk stadig har problemer og prøver at rode med det?
Her er Tors syntese
"Vi skal forberede 1 kg BMK
tag en 5 liters dobbeltkolbe
tilsæt 500 ml kogende vand. start med mixeren.
tilsæt nu langsomt 1 kg BMK-salt. tilsæt derefter 1 liter sulfonsyre. tilslut nu tilbagesvalingen og opvarm indholdet af kolben til maksimal temperatur. plus minus 130 ° C. brug en kraftig mixer
Lad det koge i tilbagesvaling i 4 timer.
Tag det øverste lag og hæld det i et målebæger.
Lad det nederste lag køle af, og gem det til næste gang. (vi har ikke noget kemisk affald til denne tilberedningsmetode)
Kog nu 1 liter vand, og tilsæt det til målebægeret. Brug en håndmikser til at blande det hele.
Når du har blandet i et par minutter, skal du lade målebægeret køle af til stuetemperatur.
Fjern det øverste hvide lag (det er vand og affald, som vi ikke har brug for).
det nederste lag er P2P-renset og klar til brug.
ps: I dette præparat behøver vi ikke at bekymre os om, at der er vand tilbage i vores P2P, fordi vand vejer mindre end P2P."
Er Tors metode 100% testet og fungerer? (Det virker solidt, så jeg er forvirret over, hvorfor folk stadig har problemer og prøver at rode med det?
Her er Tors syntese
"Vi skal forberede 1 kg BMK
tag en 5 liters dobbeltkolbe
tilsæt 500 ml kogende vand. start med mixeren.
tilsæt nu langsomt 1 kg BMK-salt. tilsæt derefter 1 liter sulfonsyre. tilslut nu tilbagesvalingen og opvarm indholdet af kolben til maksimal temperatur. plus minus 130 ° C. brug en kraftig mixer
Lad det koge i tilbagesvaling i 4 timer.
Tag det øverste lag og hæld det i et målebæger.
Lad det nederste lag køle af, og gem det til næste gang. (vi har ikke noget kemisk affald til denne tilberedningsmetode)
Kog nu 1 liter vand, og tilsæt det til målebægeret. Brug en håndmikser til at blande det hele.
Når du har blandet i et par minutter, skal du lade målebægeret køle af til stuetemperatur.
Fjern det øverste hvide lag (det er vand og affald, som vi ikke har brug for).
det nederste lag er P2P-renset og klar til brug.
ps: I dette præparat behøver vi ikke at bekymre os om, at der er vand tilbage i vores P2P, fordi vand vejer mindre end P2P."