- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
For mig var tricket for ikke at få slam til cas 5449-12-7 at opløse i kogende vand til en klar opløsning, slukke for varmen og forsigtigt tilsætte h2so4 conc.
Dette fik mig øjeblikkelig konvertering i acceptabelt udbytte, med lagdannelse med det samme, men jeg tilbagesvalede stadig 30 minutter for at være sikker. I modsætning hertil, da jeg skyndte mig og ikke opløste mit glycidat fuldstændigt, var ingen mængde tilbagesvaling i stand til at få de faste stoffer til at reagere og måtte filtrere dem.
Vær forsigtig med at sprøjte, når du tilsætter syre.
Dette fik mig øjeblikkelig konvertering i acceptabelt udbytte, med lagdannelse med det samme, men jeg tilbagesvalede stadig 30 minutter for at være sikker. I modsætning hertil, da jeg skyndte mig og ikke opløste mit glycidat fuldstændigt, var ingen mængde tilbagesvaling i stand til at få de faste stoffer til at reagere og måtte filtrere dem.
Vær forsigtig med at sprøjte, når du tilsætter syre.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 54
Med H2SO4 adskilles lagene øjeblikkeligt, men det betyder ikke, at du har P2P. Det er bare glycidinsyre, der er adskilt. Jeg har lige prøvet det og fik to lag uden lugt.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Synes du det? Adskilt fra hvad? Og hvad er der tilbage, hvis det er adskilt?
BMK har en ret let aroma, har du sammenlignet med lugten efter tilbagesvaling?
Jeg siger ikke, at du ikke ved, hvordan det lugter, eller at jeg ikke tager fejl, men jeg vil bare gerne vide det.
BMK har en ret let aroma, har du sammenlignet med lugten efter tilbagesvaling?
Jeg siger ikke, at du ikke ved, hvordan det lugter, eller at jeg ikke tager fejl, men jeg vil bare gerne vide det.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 54
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Fair nok, sådan kan det være.
Jeg kan tale for stor skala og med 2-3 timers tilbagesvaling denne gang, men fosforsyre og citronsyre fungerer begge godt. For citronsyre 25 kg/20 kg 5449.
Jeg kan tale for stor skala og med 2-3 timers tilbagesvaling denne gang, men fosforsyre og citronsyre fungerer begge godt. For citronsyre 25 kg/20 kg 5449.
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Havde ok resultater med at opløse både i minimal mængde vand og 1L vand/kg. Begge måder blev gjort varme og efterfulgt af syre og tilbagesvalet.
Kan ikke fortælle dig, hvor meget der er minimalt sammenlignet med 1L / kg.
Kan ikke fortælle dig, hvor meget der er minimalt sammenlignet med 1L / kg.