P2P-syntese fra BMK-glycidatethere

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
Dette er fremstillingen af P2P Phenylacetone CAS 103-79-7 ved hjælp af BMK Glycidic Acid (natriumsalt) CAS 5449-12-7 med hovedingrediens sulfonsyrestyrke er 75% CAS 7664-38-2
-------------------------------------------------- ------------------------------
vi skal forberede 1 kg BMK
tag en 5 liters dobbelthals kolbe
tilsæt 500 ml kogende vand. start med mixeren.
tilsæt nu langsomt 1 kg BMK-salt. tilsæt derefter 1 liter sulfonsyre. tilslut nu tilbagesvalingen og opvarm indholdet af kolben til maksimal temperatur. plus minus 130 °c. brug en kraftig mixer
Lad det koge i tilbagesvaling i 4 timer.
Tag det øverste lag og hæld det i et målebæger.
Lad det nederste lag køle af, og gem det til næste gang. (vi har ikke noget kemisk affald til denne tilberedningsmetode)

Kog nu 1 liter vand, og tilsæt det til målebægeret. Brug en håndmikser til at blande det hele.
Når du har blandet i et par minutter, skal du lade målebægeret køle af til stuetemperatur.
Fjern det øverste hvide lag (det er vand og affald, som vi ikke har brug for).
det nederste lag er P2P-renset og klar til brug.

ps: I denne tilberedning behøver vi ikke at bekymre os om, at der er vand tilbage i vores P2P, fordi vand vejer mindre end P2P.

ps2: hvis du holder disse forhold, vil P2P have en ph-værdi på 4 .
Hvis du bruger mere sulfonsyre, vil ph-værdien falde til 1. Derfor er det ikke nødvendigt at bruge for meget sulfonsyre.
 
Last edited by a moderator:
View previous replies…

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
100
Reaction score
4
Points
18
Hej sir ... efter reaktion, så jeg har stadig brug for ekstraheret af DCM og vaporrator?
 

damakemi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 26, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Lad det nederste lag køle af, og gem det til næste gang. (vi har ikke noget kemisk affald til denne fremstillingsmetode)

Hvad er metoden ved anden kørsel, hvor man bruger bundlaget fra forrige gang?
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
100
Reaction score
4
Points
18
Hej, hr. Jeg står over for et vanskeligt problem nu, min p2p er blevet mælkehvid. Er der nogen måde at redde den på? Kan jeg bruge destilleret vand til at vaske med?
 

jessejames122669

See my products
Seller
Joined
Aug 14, 2023
Messages
48
Solutions
1
Reaction score
40
Points
18
Deals
3
Jeg blev forvirret over det med sulfonsyre. Jeg forstår, at han brugte fosforsyre.
Nu har jeg sulfonsyre. Ikke fosforsyre. Kan man bruge sulfonsyre?
Er der nogen, der har prøvet det? Hvad er resultatet?
 

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
158
Reaction score
71
Points
28
Alle 3 syrer (hci/phos/sulf) virker, men der synes at være forskellige resultater i udbytte og forskellige erfaringer. Hver enkelt har sin egen temperatur og tid til at konvertere, og måske er det nødvendigt med kontrol.
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
100
Reaction score
4
Points
18
Efter reaktionen skal det ekstraheres med dcm? Og vaskes med saltvand?
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
@Win Win nej, du har ikke brug for dcm til dette
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
@jessejames122669 ja son phosphoric acid jeg bruger meget ked af det, men vi kan ændre fejl efter 10 minutter
Meget frustrerende, jeg ved det.
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Efter at have fået mulig P2P fra denne reaktion, ville bisulfitaddukt bekræfte, at det faktisk er P2P? eller er der andre ketoner, der muligvis kunne være resultatet af proceduren?
 

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇳🇱
Joined
Sep 3, 2023
Messages
67
Reaction score
24
Points
8
Jeg brugte fosforsyre, og først gik Rm fra lysegrøn til mørkegrøn efter kogning i 3 timer, der blev dannet 2 lag, og jeg tog det øverste lag, men det er en meget tyk opløsning, meget tyk, er det P2P eller noget andet?
IkWojKADEh
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
Det ser rigtig godt ud.
Har du vasket den med varmt vand?
 

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇳🇱
Joined
Sep 3, 2023
Messages
67
Reaction score
24
Points
8
Nej, er det normalt, at det er så tykt, når jeg opbevarer det i køleskabet, at det ikke kommer ud af flasken?
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
du skal vaske det brug mixer med varmt vand mindst 3 liter og giv det derefter 12 timer
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
100
Reaction score
4
Points
18
Hej, hr. Jeg står over for et vanskeligt problem nu, min p2p er blevet mælkehvid. Er der nogen måde at redde den på? Kan jeg bruge destilleret vand til at vaske med?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Jeg ved ikke, hvorfor det skete med din p2p. Hvordan opbevarer du den? I en åben flaske under sollys? Du kan dampdestillere det, det burde hjælpe med at redde en del af det.
 
View previous replies…

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
100
Reaction score
4
Points
18
Jeg ved ikke, hvorfor det skete, jeg forseglede den og opbevarede den et køligt sted. Skal jeg tilsætte destilleret vand til destillationen? I hvilken grad er temperaturen kontrolleret?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Se video om fremstilling af d-meth, der er videovejledning til, hvordan man udfører dampdestillation af P2P.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Er der nogen måde at genskabe en "overkogt" bmk 5449 på? Jeg var ikke klar over den kolbe, mens jeg lavede andre opgaver,🤦‍♂️ Jeg prøvede de standardiserede og logiske måder uden succes.
Tak skal du have.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hej, jeg forstår ikke helt dit problem. Skriv til mig DM om dit problem, så vil jeg prøve at hjælpe dig.
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
100
Reaction score
4
Points
18
I
Jeg bruger metoden er 100g bmk tilføje 100g distrilled vand og 100g HCI efter at varme op til 80c tilbagesvaling 3 time. Er det ok?
 
Top