Videoinstruktioner.

boas

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 17, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Video om p2p til meth
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Der er allerede videoer om dette emne, men jeg er interesseret i at se p2p to meth NaBH4 reductive amination.
 

Tweaker

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Dette ville være en fantastisk tilføjelse
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Videoerne er virkelig noget, der gør BB-forum meget mere innovativt sammenlignet med tidligere eksisterende fora fra fortiden. Vi plejede at se billeder i lav opløsning som noget sejt. Så kom BB-videoerne, og ikke alene var de af et andet format, de mangler heller ikke med hensyn til kvalitet.

Det er tydeligt, at der blev foretaget stochiometri-optimering, før videoerne blev filmet. Helt ærligt er jeg overrasket over, at forummet stadig er oppe den dag i dag. Teamet tager sig tydeligvis godt af det.

Det er sjovt, at YouTube begyndte at slette videoerne, så du skiftede til korte videoer, der henviser til det faktiske forum 😆. Den sjove del er titlerne, som bogstaveligt talt kun folk, der ved, hvad de leder efter, nogensinde kunne søge efter :cool:
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Helt ærligt er jeg overrasket over, at det tog youtube så lang tid at gøre det. Jeg gætter på, at det kræver en masse arbejde at sikre, at alt deres indhold er i overensstemmelse med den officielle regeringsgodkendte tanke.

Men helt ærligt, så synes jeg, det er en interessant beslutning. Der er andre med videoer om at lave stoffer, sprængstoffer og den slags, men dem, jeg har set, forklarer, hvordan man gør tingene, de gør det faktisk ikke. Det er lidt ligesom Monty Pythons "how to do doggy style"; man må gerne forklare det på tv, men man må ikke vise det på tv.

Hvad med at sende til Rumble? De promoverer sig selv som alternativet til youtube-censur.
 
View previous replies…

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Jeg har lige set, at du har lagt den op på Rumble. Jeg er nysgerrig efter at se, hvad der sker. Jeg læste indholdspolitikken, og BBGate-indhold bryder sandsynligvis med nummer 9
"Indhold eller materiale, der fremmer eller giver instruktive oplysninger om ulovlige aktiviteter, fremmer skade på en gruppe, et individ eller grusomhed mod dyr, herunder, men ikke begrænset til:"

Men på den anden side har de ry for at være på ytringsfrihedens side.

Jeg så også, at Russell Brand har et show der.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Ja, lad os se, hvor længe det bliver der :) Jeg tror også, at kortfattet YouTube-indhold ville være en vanvittig måde at booste forummet på!!!
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Det er sygt! Jeg fandt den via den gamle amfetaminrute gennem HGCL2 på YouTube
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
En MXE-synth ville være ekstremt værdifuld for verden, tror jeg.
 

erstwhile

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 8, 2023
Messages
25
Reaction score
11
Points
3
Kan du lave en dækning af MAPS cGMP-syntesen af MDMA for at få informationen lidt mere ud? Jeg tror, at det virkelig kan hjælpe tingene på vej.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Vi har ikke planer om at syntetisere MDMA i den nærmeste fremtid.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Det ville være meget interessant at se, især at se den produktkvalitet, I ville komme med... jeg kan kun forestille mig det. :D
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Hvis nogen har problemer med at downloade videoerne, skal du højreklikke på downloadknappen og klikke på "Gem som." Fremdriftslinjen vil ikke fungere, men den burde fuldføre downloadet. Det virkede for mig, da det ikke lykkedes at klikke på knappen "Download video".
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Lpac hjemmefermentering og reduktive processer, så vi enten kan lave pseudo-efedrin eller norefedrin og gøre meth fantastisk igen, dette ville kneppe dea og alle de andre pikslikkere, der tror, at de har kneppet os, købe at sætte den klemme på pseudo-efedrin og heller ikke biofermentorer er billige, og det er tid til at lære manden at fiske, så han kan fodre sig selv
 

erstwhile

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 8, 2023
Messages
25
Reaction score
11
Points
3
Der er endnu ikke noget afgørende bevis for, at arbejdet er det værd. Tusindvis af mennesker sender dokumentation af igangværende forsøg hvert år, men ingen når nogensinde frem til et færdigt produkt, fordi udbyttet og arbejdet er så vanvittigt dårligt.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Det er klart, at du bliver nødt til at have en anstændig størrelse biofermenter for at gøre noget levedygtigt, men der er billigt, jeg taler 5000 liter og op, du ville sandsynligvis have brug for det eller 10000 l til at producere nok lpac til at fremstille et kg norephedrin eller pseudo processen til at fremstille lpac er ikke lang, det sker over et par dage fra nogle af de patenter, jeg har læst, jeg bruger ikke de farmaceutiske virksomheder 100,000 l plus bioreaktorer Jeg har set optagelser fra Indien, hvor de viser processerne fra bioreaktor til slutprodukt, men der er ingen formler for, hvad de bruger, og hvordan hvornår de skal tilføje ting, fordi det var i en dokumentarfilm, det fungerer, ellers ville de ikke bruge processen, men de gør det i megaskala Jeg er ret sikker på, at det er 5000 l af bioblandingen for at lave nok lpac til at lave et kg slutprodukt
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Jeg ville virkelig ønske, at vi havde en video om P2P-syntesen fra benzaldehyd og methylethylketon (MEK).
Som du ved, kan alle levere methylethylketon (MEK) fra butikker, og der er også en video til dig om benzaldehydsyntese
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
Teksten på denne side indeholder alvorlige fejl. Ved at følge denne metode er det usandsynligt, at du får noget resultat. Grundlæggende er det sidste trin forkert. Hvis du gør det som beskrevet, vil du konvertere al din p2p til tjære. Den rigtige måde er at forberede en 10% NaOH-opløsning i en 50/50 vand/ethanol-blanding. Brug 500 ml af denne blanding pr. 100 g af dit udgangsmateriale. Lad være med at varme. Bland bare i 1 time, så bliver blandingen orange og varmer op. Bland godt! Efter 1 time skal du udtrække dit produkt og slippe af med NaOH. Ellers vil din p2p gå tabt ved destillation, uanset om der er vakuum eller ej.

BTW, selv hvis det gøres rigtigt, giver denne metode dig ca. 35% yeld i bedste fald. Fra krystalliseret methyl-phenyl-butenon (opskrivningen siger intet om at få krystaller på det første trin).

Der er også fejl i det første trin. For at gøre det rigtigt skal du blande 1:2 molforhold benzaldehyd:mek, køle det ned til under 5 grader og derefter tilsætte 20 g HCL-gas pr. 100 g benzaldehyd. Ikke bare "gas det i 1,5 time".

Du skal vente 2 dage på, at denne reaktion er færdig. Så vil du sandsynligvis få det resultat, der er beskrevet i denne artikel. Methyl-phenyl-butenon skal vakuumdestilleres og derefter krystalliseres.

Mængden af eddikesyre er enorm, du kan bruge to gange mindre af den.

Og så videre...
 

amieri

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 2, 2023
Messages
17
Reaction score
10
Points
3
Tusind tak for alt, hvad I alle gør. Jeg har længe luret. Jeg har brugt årtier på at læse, og nu vil jeg endelig tage det næste skridt takket være jer.
 
Top