Videoinstruktioner.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666

Cbison

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Nov 29, 2023
Messages
13
Reaction score
0
Points
1
Hej Heisenberg
Jeg respekterer og værdsætter det, du gør. Jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber, du kan hjælpe mig med at besvare.

Mine spørgsmål er
1. Vil ikke-opløst meth krystallisere
2. Klør ikke-opløste meth-krystaller eller kvæler de halsen, når de ryges?

En ven fik noget meth-olie, jeg er ikke sikker på, hvor han fik det fra, men jeg ved, at det ikke var syntetiseret med pseudoefedrin. Jeg ved ikke, om der blev foretaget en opløsning, men jeg ved, at den krystalliserede meth klør eller kvæler halsen, når den ryges.

Er der noget, jeg kan gøre for at stoppe kløen? Jeg har vasket krystallerne med acetone og også udført en syre/base-ekstraktion, men det stopper stadig ikke kløen, når det ryges.

Jeg vil sætte pris på din hjælp
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Videoerne er virkelig noget, der gør BB-forum meget mere innovativt sammenlignet med tidligere eksisterende fora fra fortiden. Vi plejede at se billeder i lav opløsning som noget sejt. Så kom BB-videoerne, og ikke alene var de af et andet format, de mangler heller ikke med hensyn til kvalitet.

Det er tydeligt, at der blev foretaget stochiometri-optimering, før videoerne blev filmet. Helt ærligt er jeg overrasket over, at forummet stadig er oppe den dag i dag. Teamet tager sig tydeligvis godt af det.

Det er sjovt, at YouTube begyndte at slette videoerne, så du skiftede til korte videoer, der henviser til det faktiske forum 😆. Den sjove del er titlerne, som bogstaveligt talt kun folk, der ved, hvad de leder efter, nogensinde kunne søge efter :cool:
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Helt ærligt er jeg overrasket over, at det tog youtube så lang tid at gøre det. Jeg gætter på, at det kræver en masse arbejde at sikre, at alt deres indhold er i overensstemmelse med den officielle regeringsgodkendte tanke.

Men helt ærligt, så synes jeg, det er en interessant beslutning. Der er andre med videoer om at lave stoffer, sprængstoffer og den slags, men dem, jeg har set, forklarer, hvordan man gør tingene, de gør det faktisk ikke. Det er lidt ligesom Monty Pythons "how to do doggy style"; man må gerne forklare det på tv, men man må ikke vise det på tv.

Hvad med at sende til Rumble? De promoverer sig selv som alternativet til youtube-censur.
 
View previous replies…

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Sjovt nok købte jeg en Uncle Fester-bog af en fyr på Etsy, og han henviste mig til en af videoerne på YouTube, og det var sådan, jeg fandt BBGate. (Det var kærlighed ved første blik 💕)
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Dejlig måde at opdage sådan et fantastisk forum på!
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Jeg vil gerne se 4 ACO DMT, DMT og MDMA/MDA fra PMK Ethyl Glycidate. MDA- og MDMA-synteser er meget lærerige for begyndere, især når du forklarer *de forskellige ruter*--- reduktiv aminering, via stryren, via oxim, højtryk, elektrokemisk. Åh ... her er en god mulighed: mikrobølgeassisteret kemi (mindre tid og opløsningsmidler). Der er en million måder at bage en kage på.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Pmk glycidato
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Vi har en video af syntesen af BMK-glycidat. PMK fremstilles på samme måde ud fra piperonal som forløber.
 
  • Like
Reactions: auc

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
102
Reaction score
64
Points
28
Ville du være interesseret i at se, hvordan OTC-syntesen af benzylpiperazin kunne være?
 

bonotuto

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 7, 2023
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Wow ... glad for at høre dette
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
287
Reaction score
82
Points
28
MDA-form helional
2c-b form 2c-h
 
Top