- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Tein tämän prosessin onnistuneesti!
Yritämme vain korjata pienen ongelman, joka liittyy suolan saostumiseen alkalointivaiheessa.
Olen hyvin kiitollinen G.Pattonille kaikesta hänen avusta suuri asiantuntija kiitos vielä kerran.
Yritämme vain korjata pienen ongelman, joka liittyy suolan saostumiseen alkalointivaiheessa.
Olen hyvin kiitollinen G.Pattonille kaikesta hänen avusta suuri asiantuntija kiitos vielä kerran.
Suorita CAS 20320-59-6 virallinen menettely 4 tunnin reaktion jälkeen 80 ° C: ssa, lopeta lämmitys, säädä sitten alkalin pH natriumhydroksidilla, kunnes 7, se ei voi mennä ylöspäin, kerrostuminen näkyy, öljykerros on päällä, ja sitten lisätään eetteriuutto, ja kerrostuminen alkaa, ja eetterikerros uutetaan, ja ylempi kerros alkaa, ja tislaus ilmakehän paineessa 220°:ssa jatkuu, ja lämpötila pitää sen 110°:ssa, ja paljon nestettä tislataan, ja luulen, että se on eetteriä, ja sitten se alkaa näkyä, ja tämä ilmiö pullossa Luulin, että se olisi 216°:n tislaus tuottaa P2P:tä, mutta ei ole mitään ongelmaa Miten voin korjata sen?