Olen periaatteessa samassa tilanteessa kuin OP vain iv kokeillut ketoni katalyysi oof tryptofaanin tryptamiiniksi käyttämällä sykloheksanonia.
Olen kokeillut sitä kolme kertaa rodium-kirjallisuuden mukaan, ja kahdella kerralla tryptofaani ei edes liuennut, vaan kaikki muuttui tumman (liuotin) ruskeaksi ja liemi (jonka oletan olleen muuntumatonta tryptofaania) oli keltaista.
Toisella kerralla ajattelin, että vitut siitä ja lisäsin paljon enemmän sykloheksaanonia, ja tryptofaani liukeni.
Sitten sekoitin sen DCM:ään tai metyleenikloridiin, ja nyt minun on ostettava ruokasoodaa tai soodabikarbonaattia sen pesemiseksi.
Tarkkailen sitten, mitä tapahtuu - saatan joutua laittamaan sen pakastimeen tryptamiinin poistamiseksi - jos sitä todella on siellä!
Mitä tulee keltaiseen mönjään, iv teki samoin. Uutan sen DCM:llä ja pesen sen sitten - se, mikä lannistaa minua, on se, että se ei koskaan lakannut olemasta jauhetta pullon pohjalla. Se vapautti paljon kuplia, mutta se tekee niin, kun se refluksoi joka tapauksessa
Sanoisin - myös täysin aloittelijana tämä on melko vaikea reaktio saada oikein.
iv kokeillut myös piparminttu- tai spearmintumuunnosmenetelmää tuloksetta.
Tbh, olen nyt juuri ajatellut käyttää sykloheksanonia toiseen reaktioon erään tietyn pippurista uutetun ja valmistetun aineen kanssa. Olin yllättynyt siitä, kuinka helpolta se näyttää tbh.
Toivoisin, että joku vain kirjoittaisi synteesit oikein (ellei se johdu vain minusta).
Minun on tutkittava TLC:tä hieman enemmän - minulla on piidioksidilevyjä ja pieniä lasiputkia sitä varten.
Luulen, että YouTubea tarvitaan puhdistamaan mustapippuriuute, joka minulla on, piperiiniksi ja sitten piperidiiniksi.
Sieltä TIEDÄN, että sykloheksanoni voi olla erittäin hyödyllinen PCC:n valmistuksessa.
Jälleen kerran, en ole etsimässä mittakaavan laajentamista tai myyntiä - nuo päivät ovat kauan sitten menneet. Tein venytykseni myyntiin ja nyt pysyn itsekseni.
Ajattelen, että vaikka voisin muuntaa gramman tryptofaania tryptamiiniksi - minulle se on sen arvoista.
Olen periaatteessa antanut itselleni vuoden aikaa tuottaa DMT:tä, DET:tä, DPT:tä sen sijaan, että vain uuttaisin juuren kuorta, jos saan sen selville, voisin tehdä tarpeeksi DMT:tä itselleni koko elämäni ajaksi....