- Reaction score
- 0
Minulla on siis vaikeuksia vaiheen 8 kanssa. Vaikuttaa siltä, että tässä on paljon tuhlausta ja menetystä. Siirsin uutetta sep-suppilosta lisäsin magnesiumia laitoin pakastimeen. Nyt tässä tein suodattimen tyhjiöllä. Mielestäni Buchner on paljon parempi kuin setup sain, koska se vuotaa ja tilavuus on liian suuri. Joten 1. Kun kaadat asetukseen, onko sinun tarkoitus kaataa koko aine... En ymmärrä miten oikein kaadan eetteriuuton pois ilman että siihen tulee magnesiumia mukana ellen kaada koko uutetta sitten siinä vaiheessa minulla on paljon uutetta jäljellä magnesiumin kanssa mitä teen tuolle jäljelle jäävälle osalle erilleen. Olen myös liittänyt kuvia vuodosta. Mitä teen tämän kanssa. Onko tämä kaikki jätettä . Jos on magnesiumia, joka on päässyt suodattimen läpi, mitä minun pitäisi tehdä? Periaatteessa jumissa ja odottaa tässä vaiheessa
Attachments
↑View previous replies…
- Reaction score
- 112
- Reaction score
- 0
Se on joanlab-tyhjiösuodatin... Se oli halpa, mutta suunnittelu on aivan väärässä se sallii tavaraa vuotaa ulkopuolelle.... Ya aion yrittää kaataa eri tavalla luin tahmea Patton kirjoitti hyödyllinen selventää asioita hieman
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 168
- By ACAB
@deeperdive36 Näyttää siltä, että kyseessä on pallonivel, jota pidetään yhdessä puristimella.
Oletko kokeillut rasvata pallonivelen etukäteen hiontarasvalla ja kääntää palloa, kunnes hionta tulee selväksi?
Sen pitäisi ratkaista ongelmasi.
Oletko kokeillut rasvata pallonivelen etukäteen hiontarasvalla ja kääntää palloa, kunnes hionta tulee selväksi?
Sen pitäisi ratkaista ongelmasi.
- Reaction score
- 0
Ahhh muistan kyllä lukeneeni jostain rasvoittamisesta. Kokeilen sitä tänään toivottavasti korjaa ongelman. Kiitos.