Amfetamiinisynteesi P2NP:stä Al/Hg:n avulla (video)

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Muuntyyppisiä lauhduttimia voidaan käyttää, mutta ne soveltuvat parhaiten tähän reaktioon Allihn-lauhdutin
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
qnW2G8c.gif


Ensimmäinen kerta ja tämä tuli ulos. Mitä mieltä olette?
 

brianvene1

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 21, 2022
Messages
20
Reaction score
12
Points
3
Wowww congratz man
Kerro minulle, miten kaikki sujuu, käytetyt määrät, reaktioaika, käytetyt laboratorio- tai talovälineet...
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18

Sinulla on kaikki pääpostissa, seuraa vain ohjeita. Minulla oli useita epäonnistumisia, kun tein seosta pullossa alumiinin ja 1-fenyyli-2-nitropropeenin ja muiden kanssa. Reaktio oli melko raju, se oli ensimmäinen kokemukseni kemiasta ja totuus on, että se pelotti minua hieman. Aine pysyy hyvin kiinteänä, kun yritän siirtää sitä siivilän läpi. Olen punninnut sen ja sain pääaineen saannoksi 55 %.

Mutta jätän sen tänään yöksi tuulettumaan ja huomenna punnitsen sen uudestaan nähdäkseni, onko tuotto säilynyt entisellään.
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Kuinka paljon tuotantoa voitaisiin skaalata tällä menetelmällä ilman, että suorituskyky heikkenee 60-70 prosenttia?

Mitä laitteita tarvittaisiin? Haluaisin lisätä tuotantoa vähintään 50 grammaan keittoa kohden.

Skaalautuvatko kaikki komponentit samalla tavalla?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Tuote näyttää melko siistiltä, hyväksy onnitteluni. Mitä haasteita olette kohdanneet? Onko kenties kysyttävää?
 
Last edited:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
70 % on hyvä saanto
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18

Haasteena sinänsä oli ottaa ensimmäinen askel. Sitten kaikki sujuu hienosti. Tosin reaktio, kun kaadat sisällön alumiiniseen amalgrammiin, minun on myönnettävä, että se pelottaa minua hieman.

Jatkan vielä pari synteesiä näillä mittasuhteilla ja määrillä harjoittelua varten.

Kysyin pari kysymystä hieman viestini yläpuolella.

Kuinka paljon tuotantoa voitaisiin skaalata tällä menetelmällä ilman, että suorituskyky heikkenee 60-70 prosenttia?

Mitä laitteita tarvittaisiin? Haluaisin lisätä tuotantoa vähintään 50 grammaan keittoa kohden.

Skaalautuvatko kaikki komponentit samalla tavalla?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Kyllä, onnittelut synteesistä!
Suurenna reaktiopulloa ja säädä lämpötilaa oikein
kuten @William Dampier sanoi aiemmin.
 
Last edited:

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18

Minulla ei ole paljon kokemusta, mutta 20L pullo ja käytettävät määrät x10. Eikö se ole hieman hankalaa käsitellä käsin?

Mitä se vaatisi? Pyörivä haihdutin jäävesihauteessa?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Jäävesihaute ja yläsekoitin. Näytin esimerkin, voit suorittaa 100g aluksi ja suurentaa synteesiäsi vaiheittain, jotta vältät reagenssien pilaantumisen.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Voinko käyttää tislattua vettä emäksisen veden sijasta?
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Tämä on etikkahapon, p2np:n ja IPA:n seos, mutta tästä ilmestyi väri, miksi?
Tietäen, että p2np oli tallennettu pakastimeen? Mitä mieltä olet seoksesta?
 

Attachments

  • ziEgbxtnj5.png
    ziEgbxtnj5.png
    240.7 KB · Views: 340
  • C0iu8PEYdA.png
    C0iu8PEYdA.png
    346.6 KB · Views: 379

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
p2np heikkolaatuinen tai sekoitetaan muihin reagensseihin
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Olen miettinyt, mikä on oikea määrä elohopeanitraattia amalgaamioon. Minulla ei ole elohopeanitraattia tai -kloridia, joten minun on käytettävä typpihappomenetelmää, mutta videossa elohopeanitraattisynteesiin annettu määrä on 5 ml, mikä on noin 25 % lämpömittarin elohopeapitoisuudesta.

Videossa, jossa käytetään jo tehtyä kuivaa elohopeanitraattia, annetaan 0,1 g elohopeanitraattia. Tämä vastaa noin 62mg elohopeaa. Elohopeanitraatti/lämpömittari -videossa ehdotetaan, että käytämme 1/4 kokonaismäärästä (5ml 20ml:stä), mikä on vähintään 250mg elohopeaa, jos lämpömittari sisältää 1gr (yleensä elohopeapitoisuus ilmoitetaan 0,6-3g välillä). Tämä on melko huomattava ero (X4).
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Toinen kysymys. Voiko amalgaamiointia "liioitella" esim. käyttämällä liikaa elohopeanitraattia? Olen yrittänyt tehdä amalgaamia, mutta se jotenkin hajosi, koko homma tapahtui hyvin nopeasti alle 15 minuutissa ja suurin osa foliostani muuttui `lietteeksi`. Onko vinkkejä miten huomata oikea aika ja miten saada reaktio hitaammaksi? Anteeksi, jos tämä on jotain hyvin ilmeistä, mutta onnistuin silti tekemään väärin, vaikka tarkkailin merkkejä kuten kuplia jne.
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Hei Patton, tavallaan kyllä, sillä itse asiassa annoit Al:Hg:n suhteeksi 1300:1, joka vastaa suunnilleen videolla annettua 0,1 g puhdasta Hg(NO3)2:ta. Toisaalta en vieläkään tiedä, miksi tuoreen elohopeanitraatin suhde on eri, tai (toinen mahdollisuus) missä laskelmani menee pieleen. Tuo säie on erittäin hyödyllinen kiitos kun ajattelit sitä.
 
Top