- Reaction score
- 10
Minulla on kysymys. Ovatko nämä kiteet, jotka näkyvät perusliuoksen alimmassa harmaassa kerroksessa P2NP, joka ei ole reagoinut? Se on kummallista, ne ovat ilmestyneet juuri silloin, kun minulla on ollut aktiivinen reaktio noin kaksi tuntia, tavallista kauemmin. (Annan yleensä puolen tunnin kulua ennen kuin jatkan emäksitystyötä).
Saanto on ollut erittäin korkea (75 %, enemmän tai vähemmän), ja mielestäni lopullinen ulkonäkö on varsin tyydyttävä.
Saanto on ollut erittäin korkea (75 %, enemmän tai vähemmän), ja mielestäni lopullinen ulkonäkö on varsin tyydyttävä.
- Reaction score
- 146
hei ystävä... kyllä, kuten ystävämme Gpatton sanoo, nuo kiteet ovat suoloja, tässä tapauksessa ne ovat natriumsuoloja, jotka muodostuvat mutakerroksessa, kun se on ollut korkeissa lämpötiloissa ja sitten on ollut nopea lämpötilan lasku, näet, se on normaalia nähdä niitä, kun täyttyvät nuo olosuhteet, jotka selität. Muilta osin tulos näyttää hyvältä... terveyttä ja iloa veli!.
- Reaction score
- 10
- By user123qwe
-
23 Jan
Kiitos vastauksestasi! Viime aikoina olen keskittynyt TEKini huolehtimalla lämpötilasta, yrittäen olla koskaan saavuttamatta 60-65ºC. Ja se on ollut pelin muuttaja. Saannot ja laatu ovat parantuneet merkittävästi.