Hei,
Minulla on kysymys laboratoriolaitteista,
Borosilikaattilasin lisäksi mitä muita materiaaleja voidaan käyttää reaktorina?
Vaikuttaisiko se synteesin laatuun?
Mitä laitteita suositellaan 500 P2NP g:n syntetisointiin??
Kiitos.
Minulla on kysymys laboratoriolaitteista,
Borosilikaattilasin lisäksi mitä muita materiaaleja voidaan käyttää reaktorina?
Vaikuttaisiko se synteesin laatuun?
Mitä laitteita suositellaan 500 P2NP g:n syntetisointiin??
Kiitos.
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
PP. HDPE tai jopa metalli, jos koko sisäpinnalle levitetään suojaava PTFE-pinnoite.
Tynnyri tynnyrissä, joten voit jäähdyttää ja lämmittää. Suuri lauhdutin, joka on tehty putkesta putkessa. reikä lauhduttimelle, reikä teflonin yläpuoliselle sekoitussovittimelle (Tai suuri sementtisekoitinpora koukussa regulaattoriin). alumiinisi on oltava paksumpi kuin sub 50-100g reaktiot, paljon paksumpi tai muuten se menee ulos lauhduttimesta.Raja on 100g sanotaan, mutta olen melko vakuuttunut siitä, että voit skaalata paljon enemmän. täällä on yksi henkilö, jonka tiedän tekevän 1kg reaktioita tällä menetelmällä, ja hänen mukaansa amalgamointi kestää "tunteja" ja käytetään alumiinilevyä.
Tynnyri tynnyrissä, joten voit jäähdyttää ja lämmittää. Suuri lauhdutin, joka on tehty putkesta putkessa. reikä lauhduttimelle, reikä teflonin yläpuoliselle sekoitussovittimelle (Tai suuri sementtisekoitinpora koukussa regulaattoriin). alumiinisi on oltava paksumpi kuin sub 50-100g reaktiot, paljon paksumpi tai muuten se menee ulos lauhduttimesta.Raja on 100g sanotaan, mutta olen melko vakuuttunut siitä, että voit skaalata paljon enemmän. täällä on yksi henkilö, jonka tiedän tekevän 1kg reaktioita tällä menetelmällä, ja hänen mukaansa amalgamointi kestää "tunteja" ja käytetään alumiinilevyä.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Ei, sen ei pitäisi vaikuttaa laatuun, mutta varo, huoneenlämpötilassa sekä hdpe että pp ovat kunnossa lähes kaikessa, mutta 110*C:ssa ne alkavat deformoitua erityisesti liuottimien, happojen jne. vaikutuksesta.
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Kyllä, mutta ensimmäisellä lisäyksellä lämpötila voi yhtäkkiä nousta korkeammaksi.
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Työskentelin hyvin 0,25mm-3mm "levyn" kanssa ,sanon lainausmerkeissä, koska se taipuu käsin helposti. Leikkaan pieniin kokoihin ja teen 1-2 sekunnin blitz kahvimyllyssä/blenderissä vain hieman pinta-alaa varten.