Olin hieman ärtyisä tänä aamuna, sen kaikki paineita, kun pomo painostaa minua skaalata niin nopeasti ajattelematta asioita todella läpi Olen kemisti ja en laittaisi omaa pmk näitä reaktioita ilman todella viettää aikaa miettiä sitä... Vietän noin viikon tutkimalla numeroita ja tekemällä lisää tutkimusta jne.
1.1kg reaktiot meni hyvin, mutta se oli heti skaalata ylös 1.1kg x 3 kerralla...ja sekoittimet epäonnistuvat vasemmalle ja oikealle se ei ollut siistiä...Tarkoitukseni oli näyttää heille prosessi ja tuottaa hieno tuote näyttää ostaa he päätyivät kaataa tonnia elintarvikeväriaineita siihen ja pilasivat sen ja minun piti edelleen puhdistaa ja tuottaa lopputuote samalla kun skaalata ylös ja tehdä isompia reaktioita sen ärsyttävää Toivoin näyttää heille ja sitten he voivat auttaa minua skaalata ylös ja käsitellä hankintaa, mutta se on kaikki minusta kiinni, se w.e ja minulle on maksettu penniäkään, mutta ymmärrän, että he sijoittivat $ ja antavat minulle mahdollisuuden oppia ja ansaita $, mutta tämän on oltava tiimityötä Minulla on vain avustaja, jolla ei ole kemian taustaa, ja he haluavat, että tuotan ja käytän 50 kg tällä reaktorilla, se ei vaikuta mahdottomalta, se on vain muutama onnistunut reaktio ja työstö ... Se vain ärsyttää, koska minulla ei ole edes laboratorio asetukset täysin ja minun kemiallisten käsillä, he ajattelevat ostaa kuten 9 kannullinen meoh per reaktio ei ole minun juttu lol.