- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 50
Hei Minulla on kysymys Sand Mayer -prosessista. Pääsenkö prosessin loppuun, jolloin minulle jää vain GBL, jos lopetan uutto-osan vaiheen 4 jälkeen, koska näyttää siltä, että kaikki sen jälkeen muuttuu GHB:ksi?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,850
- Deals
- 1
Hei, Jos ymmärrän sinua oikein, haluat saada GBL:n Sandmeyerin reaktiolla. Kyllä, voit saada sen 4. vaiheessa.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 2
- By Jeffrey B.
siistiä, löysin GABA:ta gelatiinikapselien muodossa, joissa on vain mikroselluloosaa täyteaineena, sekä 50 g:n pusseja, joiden puhtaus on kyseenalainen, ~10 dollarin hintaan, joten niinoooooooo pillerit ovat halvempia JA puhtaampia. Voin myös ostaa NaNO2: ta jonkinlaisena puutarhatuotteena kemialliselta toimittajalta noin 8 dollaria kilo lol. Olen yllättynyt ettei kukaan täällä (Puolassa) tee GHB:tä, se on niin helppoa mutta en ole koskaan nähnyt sitä markkinoilla. Päivitän aina kun minulla on vaikutuksia ja/tai kysymyksiä
Itse asiassa, se on vielä hieman epäselvää, jos minun pitäisi tehdä sekä tislaus että uuttaminen DCM: llä, miten varmistan, että tislaan GBL: ää? eikö RM ole täynnä vettä? GBL:n BP on 204,6 °C, joten keitänkö vain RM:ää, kunnes höyryn lämpötila on 204,6 °C, ja kerään siitä?
Kiitos etukäteen
Itse asiassa, se on vielä hieman epäselvää, jos minun pitäisi tehdä sekä tislaus että uuttaminen DCM: llä, miten varmistan, että tislaan GBL: ää? eikö RM ole täynnä vettä? GBL:n BP on 204,6 °C, joten keitänkö vain RM:ää, kunnes höyryn lämpötila on 204,6 °C, ja kerään siitä?
Kiitos etukäteen