Etsin vain joitakin erilaisia reseptejä, olen tehnyt DMT:tä mimosa hostilisista ja metamfetamiinia yhden potin menetelmällä. Ex heroiini Ja fentanyylin käyttäjä Minulla on 2 kuukautta puhdas opioideista ja on ja pois opioidiriippuvuus 20 vuotta. Tällä hetkellä vain nopeuden käyttö ja ruoho ja joskus bentsot. Jos olet ollut fentanyyliriippuvainen aiemmin, tiedät, että nopeus on kuin viiniä ja fentanyyli on vitun kuunjuomaa, jota on terästetty absintilla. Jos ette ole koskaan käyttäneet opiaatteja, älkää tosissanne käyttäkö. SE IMAISEE TEIDÄT MUKAANSA ENSIMMÄISELLÄ KÄYTTÖKERRALLA JOS TYKKÄÄTTE DOWNERSISTA!!!!!. ÄLKÄÄ AJATELKO OPIAATTEJA. Kaikki muu no vittu alkoholi on pahin huume mielestäni luultavasti tasoissa fentanyylin/heroiinin kanssa. Kaikki muu kohtuudella on ok. Olen 19 kännissä julkisilla, heroiinilla yliannostuksen 0 kertaa ja fentanyylillä yliannostuksen 10+ kertaa. Jos käytät fentanyyliä ja sanot, että olit kuten minä, koska yritin lopettaa noin vuoden ajan. Joten noin kerran kuukaudessa lopetin noin puolitoista päivää ja en voinut käsitellä sitä ja sitten ottaa yhden osuman ja OD. Olen 6,0 230lbs tupakointi fentanyyliä koko päivän joka päivä joka päivä 3 vuotta suoraan asia on se, että se ei ole kuin heroiini, koska teidän fent toleranssi laskee dramaattisesti jopa sen jälkeen, kun ei käytä 1 päivä ja kuten sanoin olen rehellisesti yliannostuksen juuri tällä tavalla prob 5 tai 6 kertaa. Jokapäiväinen käyttö oli bongi ja nektari keräilijä nopeus ja fentanyyli sekoitin ne yhteen folioon se muuttuu violetiksi jos sekoitat ne folioon. Mutta olen naimisissa ja työskentelen edelleen (mitä he kutsuvat toimivaksi addiktioksi) ainoa syy, miksi toimin, oli huumeidenkäyttöni tukeminen. Joka tapauksessa olisin mielelläni mukana mitä tahansa kaverit olen 37-vuotias ja asun Orange County CA, Garden Grove ja kyllä se on, jossa suurin bändi koskaan on peräisin. SUBLIME!!!!!!
R.I.P. Bradley Noel -