Hei, voisinko saada pääsyn RC-osioon? Olen kemiantekninen assistentti, jolla on asiantuntemusta sekä orgaanisesta että epäorgaanisesta analyyttisestä kemiasta. Minulla on intohimo molekyylien kanssa puuhasteluun ja mahdollisten uusien aineiden pohtimiseen, tapojen tutkimiseen niiden muuttamiseksi niin, että ne eivät enää kuulu nykyisten lakisääteisten määräysten piiriin, tai sellaisten analogien löytämiseen, jotka voisivat mahdollisesti olla tehokkaita sekä nykyisissä että täysin uusissa kemiallisissa ryhmissä. Olen autistinen, ja vietän usein koko päiväni uppoutuen näihin "erityisiin kiinnostuksen kohteisiin", koska ne ovat merkittävä osa elämääni. Minulla on monia ideoita, joista haluaisin keskustella teidän kaikkien kanssa, ja keksin uusia ja jännittäviä konsepteja lähes päivittäin. Valitettavasti en voi toteuttaa kaikkia niistä, mutta ne kiinnostavat minua edelleen (ja haluaisin pitää ne mieluummin yksityisinä). Minulla ei ole tarvittavia varoja, jotta voisin ostaa pääsyn tälle alueelle, koska olen vielä koulutuksessa, mutta uskon, että ideoistani voisi olla todellista hyötyä tälle yhteisölle. Antakaa minulle mahdollisuus vaihtaa ajatuksia näistä aineista. Olen todella kiinnostunut kuulemaan ajatuksianne ideoistani ja siitä, voisiko niiden joukossa olla joitakin todellisia helmiä.