- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Hei,
Tässä on minun viimeinen saavutus tehdä se kiteytyä luonnollisesti molekyylimuodossa kiteen itse. Enemmän puhdasta mahdotonta!!! ;-)
Vaikuttaa käsintehty, mutta luota minuun ovat luonnollisesti muodostuneet!
Tässä on minun viimeinen saavutus tehdä se kiteytyä luonnollisesti molekyylimuodossa kiteen itse. Enemmän puhdasta mahdotonta!!! ;-)
Vaikuttaa käsintehty, mutta luota minuun ovat luonnollisesti muodostuneet!
Attachments
Erittäin hienoa työtä. Mitä prosessia käytät mustan tervan kaltaisen epäpuhtauden poistamiseen? Jopa lumivalkoisissa kiteissä sitä esiintyy myöhemmissä uudelleenkiteytyksissä, ja lopputuotteesta tulee melko tumma.
↑View previous replies…
Teetkö toisen happoemäskäsittelyn mustan aineen poistamiseksi? Kun kaasutan freebase-kiteet ovat lumivalkoisia, mutta muuttuvat tummiksi ja sisältävät tuota tahmeaa ainetta uudelleenkiteytymisen jälkeen suuriksi sirpaleiksi. Pesuun käytetty likainen asetoni sisältää myös paljon tätä ja mdma. Olen ajatellut yrittää tislata freebasea ennen kiteyttämistä.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Teen sen vain kerran mahdollisesti esiasteiden laatu vaikuttaa tähän käytän aina jauhetta vaha on likaisempaa minulla oli se aluksi myös.
Kyllä paras vaihtoehto on höyrytislaus.
Tarkistin ja näyttää siltä, että epäpuhtaus on mdp2ppol tai vastaava, mutta nimi ei ole tärkeä tässä tapauksessa.
Kyllä paras vaihtoehto on höyrytislaus.
Tarkistin ja näyttää siltä, että epäpuhtaus on mdp2ppol tai vastaava, mutta nimi ei ole tärkeä tässä tapauksessa.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8