Tutkimuskemikaalien testausryhmä

CrimPsy

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 21, 2024
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
Olen erittäin kokenut useimmista stimulanteista ja psykedeeleistä ja minulla on luonnostaan korkea toleranssi uusille kemikaaleille, joten jos se on hyvä minulle, se on yleensä erittäin hyvä useimmille muillekin
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
163
Points
43
Lähetä minulle henkilökohtainen viesti.
 

Plantguy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2023
Messages
14
Reaction score
0
Points
1
Hei glitchy, olen super kiinnostunut dissos mitä parempi turvallisempi ja uudempi sitä enemmän käynnistetty olen kohti ymmärrystä huonompi kuin yksi; joka vielä katsoo tv säännöllisesti. Anna minulle pm En ole varma, mitä sinulla on pääsy olen erittäin kallistuu kohti hxe tai oxo pce combos. Ja olen myös meille. Olen opiskellut kemiaa, kasveja sieniä siitä lähtien kun olin 12, ya tiedän melkein jokaisen yksittäisen fn-kasvin <~ minun nimeni I cnt ajaa autoni ilman toisen käden tunnistamista jokaisen puun pensaan ajattelemalla apoc-kokoelmiani, mikä muistuttaa minua, että minun on mentävä tekemään 10 mailin kävelylenkki kasa paskaa. (Silmäni kirjaimellisesti liikkuvat kasvien rivien läpi) ja näin voitte kalastaa minut ulos, jos u koskaan törmää minuun. Kävelen katsoen alaspäin ja kohti seuraavaa kasviriviä. Joten kiinnostukseni on luonnollista ja hyvin aggressiivista. Thx ja goodluck toivottavasti saat viestin pian.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
163
Points
43
Lähetä minulle henkilökohtainen viesti.
 

cifer

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 22, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
haluan kokeilla NEP, A-PiHP ja MDPHP, Sijainti Saksassa! Lyö minua :)
 
View previous replies…

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
APHP APVP MDPV on pelottava?:unsure:
 
View previous replies…

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
MDPV ON YKSI PARHAISTA TYÖKALUISTA AMFETAMIINIRIIPPUVUUTTA VASTAAN, JOITA ON ENNEN TAI KOSKAAN ENÄÄ OLEMASSA
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
joten miksi et pyydä raskaita hittejä sen sijaan, että kalpea pihp
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
On pitkä vastaus, joka johtuu siitä, miten se toimii Sim-sovelluksiin ja miten muut vapautukset/salpaajat miten Ruby tavaraa tarkoitan sitten estää uudelleen ylös ottaa mdpv vain estää, mutta ne huomattavasti pienemmät ja teoriassa paljon vähemmän haitallisia neron lähettimille katso hyvin pitkä keksiä useimpien ihmisten perustelut on erittäin vähemmän riippuvuutta ja toimii eräänlaisena salpaajana muille sanotaanko vähemmän hellävaraisille toimijoille niiden reseptoreihin tämä on erittäin tämä on äärimmäisen tämä on äärimmäisen yksinkertaistettu versio, mutta en voi elämästäni muistaa numeroita paperit, jotka on tehdä tutkimuksen n
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Mielenkiintoista, minun on tutustuttava tähän. En ole koskaan ollut kiinnostunut MDPV:stä ennen kuin kuulin tämän,
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
:unsure: APHP APVP MDPV pelottaa sinua?
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Testiryhmä

  • Millaista ainetta haluat kokeilla?
Amfetamiinit, psykedeelit, dissosiatiivit, kannabinoidit, oikeastaan mitä tahansa.

  • Onko sinulla käsitystä aineesta, jota haluat testata?
Kyllä, olen käyttänyt kaikenlaisia aineita viimeisten kahden vuosikymmenen aikana, joitakin tietysti enemmän kuin toisia. Olen viettänyt paljon aikaa lukemalla kaikenlaisista aineista ja myös muiden ihmisten kokemuksista, lukemalla matkakertomuksia, foorumeilla kuten bluelight ja nyt BB.
  • Mihin maahan se toimitetaan
    EU / Islanti.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
163
Points
43
Lähetä minulle henkilökohtainen viesti.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Pack ei ole vieläkään laskeutunut saan. Että on aika PITKÄ aika sitten, kun käytettiin pikapostia tai jopa DHL Yhdysvalloissa, mutta 30% onnistumisprosentti oli normi en odottanut, että . Ei he ovat lähettäneet rahtilaivalla meille varastoihin ja yksityinen kuriiri niin milloin tahansa alkaen. Ymmärrän kaikki mitä pyydän on dm kertoo minulle käytetyn menetelmän ja yhdisteiden nimet vain käyttää numero ja vielä pahempaa outoja värejä eli sininen met ment katsoa. Kuin kuparisuolat. Pyydän DM minulle joitakin yksityiskohtia, jotta voimme neliö tämä pois kiitos ja rakkautta
 
  • Like
Reactions: vis

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Vielä kärsivällinen ja odottaa he lähettivät sen hitaasti boaat
 
  • Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
feel free o_O hippie
 

AnonUser1312

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 4, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Testiryhmä

Millaista ainetta haluat kokeilla?

Vastaa:

Pidän piristeistä ja opioideista. Mutta sanoisin, että itse asiassa testaan kaikkea, mitä pidän kiinnostavana.

Onko sinulla jo idea aineesta, jota haluat testata?

Vastaa: Minulla on jo jonkinlainen ajatus, mitä haluan kokeilla:


Haluaisin kokeilla joitakin tutkimuskemikaaleja, kuten Hexedronea, Pentedronea. Dipyanoni ja muut RC-opioidit ovat myös hyvin mielenkiintoisia.

Antaisin molemmat munuaiseni jostain oikeasta aineesta, kuten karfentanyylistä.


Mihin maahan se toimitetaan?

Saksa
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
163
Points
43
P.M minulle kiitos
 
  • Like
Reactions: vis

Elron

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 11, 2022
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Im Yhdysvalloissa ja ovat kiinnostuneita testaamaan monia RC sekä enemmän kuin pari ystävää, im enemmän etsivät RC verrattavissa opioideja ja xanax ,,enemmän RC opioideja toivon voisin saada suoraa fentanyyliä tai auto fent että mitä minä mieluummin sitten jotain nitazene luokan tai jotain muuta per sano - broaz flualp ,u-47700,u-8 ja vastaavat, sekä psykedeelinen 4-aco-dmt 5meodmt 4acodipt amfetamiinia & psykedeelinen amp rc, dissosiatiiviset yhdisteet synteettinen kannabinoidi meillä kaikilla on omat syvät ja pitkät kokemuksemme DOC:n kanssa.
Toivottavasti voin tulla osa tiimiä!!!!
Kippis
 
Last edited:

Wheax

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
15
Reaction score
41
Points
13
* Miten lähetys on tehty? Oliko paketin kanssa ongelmia?

- Minulla oli pieni virhe lähetysosoitteen kanssa, mutta onneksi @Madre oli todella avulias ja auttoi minua parhaansa mukaan. Saapuminen kesti noin 2-3 viikkoa, koska ensimmäisen paketin kanssa oli virhe. Muuten ei mitään ongelmia.

* Kuvia aineesta vaa'alla (paketissa, paketissa, ilman pakettia, pelkkä aine, kolikko minkä tahansa maanne nimellisarvosta).

- Valitettavasti avasin paketin ennen kuin muistin kuvista, pyydän anteeksi sitä, mutta voin sanoa, että se oli erittäin ammattimaisesti pakattu se oli kirjeen muodossa ja tuote oli harmaassa paketissa. Ja jauhe oli pienessä vetoketjullisessa pussukassa ja se oli merkitty kuten pitääkin. Tässä on yksi kuva, jonka otin kolikon kanssa.


Yksityiskohtainen matkaraportti teiltä.

- Hyvin puhdasta ei ole koskaan kokeillut tätä ainetta, mutta ive lukenut joitakin raportteja siitä, että se on erittäin vahva ja todella helppo tehdä liikaa, joten otin hyvin pienen annoksen intranasaalisesti noin 10mg. High yllätti minut, koska pieni määrä otin, todella pehmeä ja opioidien kaltainen high, mutta ei niin paljon euforiaa. Muuten erittäin hyvälaatuinen tutkimuskemikaali mielestäni, mutta sametime Id suosittelen tekemään jonkin verran tutkimusta ennen kuin kokeilet tällaista tavaraa. Se on yllättävän vahva.OPNkQc3gm1
 

Wheax

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
15
Reaction score
41
Points
13
⭐Palvelun turvallisuus: 10/10
⭐️ Toimitusnopeus: 8/10
⭐️ Tuotteen laatu: 10/10 - Erittäin puhdas.
⭐️ Kuinka hyvin odotuksesi täyttyivät? 10/10 - Odotin yksinkertaista opioidihumalaa, jota sain ja hieman enemmänkin.
Olen kiitollinen mahdollisuudesta olla testiryhmässä ja toivon, että tästä arvostelusta on apua.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
163
Points
43
Kiitos työstäsi.
Odotamme pm:ääsi jatkoyhteistyötä varten ;)
 
  • Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Nyt tiedän, miksi sain samanlaisen laukun...
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
163
Points
43
Tämä aihe on luotu vain revyysejä ja matkaraportteja varten. Muut vastaukset poistetaan. Kiitos kaverit.

Jos haluat tulla testaajaksi, odotan sinua osoitteessa <<<<PM>>>>.


 
Top