- Reaction score
- 40
Hei Madre, olen jo lähettänyt sinulle viestiä tästä ja muista tavoista, joilla voisin tulla Breaking Bad -tiimin jäseneksi, mutta viestissä, johon vastasin, sanottiin, että etsit tiimiä testaamaan RC:itä, ja sitten lukiessani tätä viestiä näen, missä mainitsit metamfetamiinin esimerkkinä huumausaineesta, joten nyt ihmettelen, koskeeko se vain tutkimuskemikaaleja vai kaikkia huumeita? Muuttaisin nimittäin ehdottomasti ensisijaista huumevalintaani, jos näin olisi! Kertokaa minulle, ja kiitos vielä kerran ajastanne ja harkinnastanne, hyvää päivänjatkoa!
- Reaction score
- 40
Unohda, luin käyttäjän TESTINT hakemuksen, ja hänen käyttämänsä muoto sai minut luulemaan, että se oli osa madresin viestiä. Minun mokani.
- Reaction score
- 5
Asun Yhdysvalloissa ja olen itseoppinut kemisti ive tehnyt 2cx b kautta e ei D ja mda ja meskaliini ja jos tietenkin dmt joka im varma, että useimmat ppl aloittaa extrqction ei synteettisiä vaikka id haluavat antaa TSTAB laukaus id haluavat näyte.jotkut rcs 2cx ja muut entactogens / psykedeelit antaa rehellinen opibion alkaen mailbix bio assay ja olen hyvin kytköksissä missä olen olen olen koko myynti niin en dnt todella tehdä pieniä käsi kädet minun ppl tehdä suuren mittakaavan parempi FED kuin valtion sanon lol koputtaa puuta