- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76
@Acidosis Merci beaucoup d'avoir apporté votre synthèse au forum. Je vais l'essayer, c'est certain. Vous écrivez que "le précurseur est très, très bon marché". Puis-je vous demander combien vous payez pour 1kg et, s'il n'y a pas de conflit de confidentialité, pourriez-vous nous dire qui est votre fournisseur ? Merci beaucoup.
- Reaction score
- 35
Il y a plusieurs vendeurs sur alibaba qui proposent le précurseur, mais il n'est pas bon marché, à moins que je ne sache pas ce que "bon marché" signifie pour vous, ils m'ont proposé la substance pour plus de 150 EURO par kg.
Il ne s'agit que du précurseur, les réactifs chimiques utilisés dans la synthèse coûtent également de l'argent.
Il ne s'agit que du précurseur, les réactifs chimiques utilisés dans la synthèse coûtent également de l'argent.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 27
380USD with shipping. No tax, or additional fees.
No, I'm not sharing. Not to be a dick. It's because I know how red flags, logarithms and algorithms work. CYA. Cover Your Ass.
It's always "buyer beware", and for a few different reasons.
Scammers, police, customs, loss/breakage, customs/police, loss, delivery "issues", junkies stealing deliveries off the front porch (which is how they can afford your product), using the wrong carrier resulting in 1) loss 2) your package being opened 3) a search warrent resulting in an especially well groomed "delivery person" performing a controlled delivery that results in you eating shitty food in a small concrete room for the next 3-5 yrs or more. Dickheads. "Sneaking and peaking". Peace officer? No one sneaking around spying on others personal business is trying to keep the peace. Now I'm in a pissy mood.
It's pronounced "es-press-o".
No, I'm not sharing. Not to be a dick. It's because I know how red flags, logarithms and algorithms work. CYA. Cover Your Ass.
It's always "buyer beware", and for a few different reasons.
Scammers, police, customs, loss/breakage, customs/police, loss, delivery "issues", junkies stealing deliveries off the front porch (which is how they can afford your product), using the wrong carrier resulting in 1) loss 2) your package being opened 3) a search warrent resulting in an especially well groomed "delivery person" performing a controlled delivery that results in you eating shitty food in a small concrete room for the next 3-5 yrs or more. Dickheads. "Sneaking and peaking". Peace officer? No one sneaking around spying on others personal business is trying to keep the peace. Now I'm in a pissy mood.
It's pronounced "es-press-o".