Een kennis van mij koopt via
Hurtownia odczynników chemicznych, dystrybutor chemii organicznej Bielsko-Biała
organischechemiepoland.pl
(via pm, niet via bestelling)
Veel stoffen, je moet de hele pagina laten vertalen.
Koop hier goedkoop DL-mandelzuur
Het werkt, het is OK
Prodej chemických látek, laboratoř, chemikálie, chemie, korozní inženýrství, výrobce speciální chemie, kovové povlaky
www.funchem.cz
Het moet worden gecontroleerd
Chinese leverancier BMK en nog veel meer
SHANXI LIANXU NIEUW MATERIAAL .CO
Kelly whatsapp +86 185 3663 6121
1kg BMK $90
1L diethylfenylmalonaat $145
Ik wilde al eerder van hen kopen, ik heb overal gekeken waar ik kon, er was geen indicatie dat het oplichters waren, ze zagen er legitiem uit.... Ik wilde 1kg stof bestellen voor $800 en Kelly, hun verkoopassistente, raadde me aan om het eerste monster van 25g voor ongeveer $45 te kopen. Wat weer bewijst dat ze legitiem zijn... Uiteindelijk veranderde ik mijn voor- en achternaam tijdens de Western Union betaling en daarom moesten ze het geld terugstorten en toen was er geen tijd meer.
HET MOET GECONTROLEERD WORDEN
VERKOPER VAN EFEDRINE
Koop zuiver efedrine poeder van hoge kwaliteit online met Bitcoin - Koop legale drugs online, koop onderzoekschemicaliën, koop ruwe farmaceutische poeders. Efedrine poeder te koop overnight levering.
topchembuy.nl
Het moet worden gecontroleerd
efedrine verkoper
Koop EPH 30mg Tabletten in Nederland. 100% echte (EPH Tablets in het Verenigd Koninkrijk) Ephedrine Hydrochloride 30mg Tabletten Online in het Verenigd Koninkrijk. Originele kwaliteit, koop Ephedrine HCL 30mg tabletten nu online!
pureeph.nl